اخباراخبار داخلی

بازار خودرو از کنترل خارج شد/ پژو 2008 حدود 25 میلیون تومان گران شد

اولین خودروی پسابرجامی امروز در سکوت واحدهای نظارتی در بازار 25 میلیون تومان گران شد و مشخص نیست چه کسی پاسخگوی این آشفتگی است.

کمتر از یک هفته از اعلام تعلیق همکاری پژو با خودروسازان ایرانی می گذرد و همین امر عاملی شده تا قیمت محصولات فرانسوی در بازار شاهد افزایش قابل توجهی نسبت به هفته گذشته باشد. البته این افزایش قیمت ها در سکوت واحدهای نظارتی فضای مناسبی را برای جولان دلال ها فراهم کرده و هر کس سلیقه ای قیمتی را برای خودروها تعیین می کند.

به عنوان نمونه امروز بازار شاهد افزایش 8 میلیون تومانی ساندرو استپ وی بود که با قیمت 89 میلیون تومان به فروش می رسد. این در حالی است این خودرو در کارخانه 61 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. علاوه بر این نکته مهم بازار امروز افزایش 25 میلیون تومانی قیمت اولین خودروی پسابرجامی پژو 2008 است به نحوی که این خودرو تا این لحظه با قیمت 185 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

افزایش 25 میلیون تومانی قیمت پژو 2008 آنهم در عرض یک روز در حالی اتفاق افتاده که این محصول در کارخانه 114 میلیون 994 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

مزدا3 امروز یکشنبه با قیمت 198 میلیون و سراتو 2000 حدود 153 میلیون تومان قیمت خورد.

4 دیدگاه

  1. چقدر مردم بدبختی هستیم.پژو رفته اونوقت میریم گرونتر میخریم .فکر قطعات و …نیستیم که وارد نمیشه.کلاپژو مثل دندونه خرابه باید واسه همیشه از ریشه کندش انداخت بیرون.خودروسازا و دلالها هم که منتظر همچین چیزایی هستن.نونشون تو روغنه.بخدا الان موقع خرید ماشین نیست.

  2. خلایق هرچه لایق
    آقا بشه ۳۰۰ میلیون
    نوش جون اونی که همچین ابله هایی رو گیر میاره و اینجوری تیغ میزندشون
    هرجای دنیا بود بعد رفتن یک شرکت الان پژو رو با پفک مقایسه میکردن اونوقت اینا قیمت میکشن بالاتر
    حالا اگه میگفت پژو تا ۵۰ سال دیگه میمونه یعنی میومدن ۵۰ تومن میکردن قیمت رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا