از کیا اپتیما 2018 بیش تر بدانیم

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | 2 نظر

از کیا اپتیما 2018 بیش تر بدانیم

قیمت و جزئیات کیا اپتیما 2018 به روز شده این هفته اعلام شده است.

این خودرو از ظاهری جدید، تجهیزاتی نوین و اصلاحاتی در قیمت ها بهره می برد.

به روز رسانی این خودرو بسیار اندک است اما برای اولین بار به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده است.

تغییرات ظاهری این خودرو بسیار شبیه به K5 در بازار کره است که شامل چراغ های جلو و عقب جدید به همراه لامپ های LED اصلاح شده، سپرها و رینگ های نوین و تریم داخل اصلاح شده است.

مدل پایه Si این خودرو با قیمت 33390 دلار (کاهش 1100 دلاری) به فروش می رسد. تغییرات این مدل جدید شامل به روز رسانی سیستم سرگرمی، مانیتور هوشیاری راننده به همراه کمک ثبات در مسیر است.

موتور این خودرو بی تغییر باقی مانده و مدل پایه آن از موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 138 کیلووات و گشتاور 241 نیوتون متر بهره می برد که نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

تجهیزات جدید در این مدل شامل دوربین دید پشت با هدایت دینامیک، ترمز اضطراری خودکار، لامپ های LED دید در روز و رینگ های آلیاژی 17 اینچی است.

نسخه GT این خودرو با قیمت 43290 دلار (کاهش 1200 دلاری) عرضه می شود. این نسخه دارای اپل کارپلی و اندروید اتو، 10 سال به روز رسانی MapCare برای سیستم ناوبری ماهواره ای و حالت رانندگی هوشمند مازاد است.

نیروی این مدل از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی قبلی تامین می شود که قدرت 180 کیلووات و گشتاور 350 نیوتون متر خواهد داشت. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا اپتیما به روز شده اکنون قابل سفارش است.


2 دیدگاه

  1. sunmartin | خرداد 23, 1397 | لینک نظر

    شرکت کیا با بروز کردن ظاهر و امکانات و سایر قسمت ها قیمت 110 دلار پایین آورده متاسفانه هیچگاه با این قیمت های بین المللی ما نمیتونیم سوار اپتیما بشیم

    • در پاسخ به: sunmartin

      Amin | خرداد 23, 1397 | لینک نظر

      آقا بنزه موقع روشن شدن ۲تا ارور نشون میده،یکی srs و یکی هم ESP malfunctioning
      یارو میگه هروقت معامله کردیم درستش میکنم ولی از دو سه جا پرسیدم میگن c200هایی که این ارور رو دارن مشکل سیم کشی دارند و قابل حل نیست و کارخونه فراخوان داشته ولی خودروهایی که تو ایران هستند متاسفانه فراخوان نشدند و فقط با دیاگ میشه ارور رو پاک کرد ولی بعد از ۲هفته دوباره برمیگرده
      در مورد بدنه هم یارو اولش میگبت بی رنگ ولی حاضر نیست بیاد کارشناسی،میگه همینجا تو پارکینگ