اخباراخبار داخلی

پایان رقابت های فوتسال جام رمضان مدیران خودرو با قهرمانی تیم X33S

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، شب گذشته با برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس‌گیر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های اول تا سوم مشخص شدند. بر این اساس تیم ایکس33 اس-B با کسب بهترین عملکرد تیمی و با نتیجه 2 بر 1 از مصاف تیم تیگو 5- Aگذشت و به جایگاه نخست دست یافت. همچنین در مسابقه رده بندی تیم تیگو 5 –B نیز در ضربات پنالتی تیم ایکس22-Cرا مغلوب کرده تا در جایگاه سوم بایستد. جوایز مسابقات توسط آقای شو معاونت کل فروش شرکت مدیران خودرو به برندگان اهدا گردید.

جوایز و هدایا :

در انتهای این رقابت و با روی سکو رفتن تیم ها جوایز توسط مدیران ارشد این شرکت به شرکت کنندگان اهدا شد که به شرح زیر است.
تیم اول: لباس اورجینال تیم ملی ایران به همراه یک هدست بلوتوث به همراه کاپ قهرمانی
تیم دوم: لباس اورجینال تیم ملی ایران به همراه یک توپ فوتسال به همراه کاپ دومی
تیم سوم: لباس اورجینال تیم ملی ایران به همراه کاپ سومی
گفتنی است که نفرات برنده کمپین ۳۱۵ که سال گذشته قرعه کشی شد جمعه به کشور روسیه برده خواهند شد تا بازی تیم ملی ایران و مراکش را در شهر سن پترزبورگ از نزدیک تماشا کنند و بعد از آن به گشت تفریحی در شهر مسکو بپردازند.

نمایی از جام رمضان مدیران خودرو

این دوره از رقابت ها با حضور 160 نفر از دارندگان خودرو های شرکت مدیران خودرو و در قالب فعالیت های باشگاه مشتریان طی چهار روز از روز شنبه 19 خرداد آغاز شده بود و تا سه شنبه 22 خرداد ادامه داشت. نکته قابل توجه در طول انجام این رقابت ها آشنایی بیش از پیش اعضا با یکدیگر و شور و هیجان و همچنین درخواست اعضای باشگاه هواداران برای برگزاری بیشتر اینگونه فعالیت ها بود.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این رویداد را مشاهده نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا