طرح ساماندهی بازار خودرو تعلیق شد

پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | 2 نظر

طرح ساماندهی بازار خودرو تعلیق شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت ۶ ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفان و موافقان با اکثریت آرا تصویب شد. ولی ملکی درخصوص نشست سه شنبه کمیسیون صنایع ومعادن اظهار کرد: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و مخالفان و مخالفان ثبت‌نام کرده نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت ۱۲ نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت ۶ ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفان و موافقان با اکثریت آرا تصویب شد. نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این نشست مسائل و مشکلات تامین ارز، تولید را تشریح کرد. این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه یک هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در اختیار مردم است و این میزان به هر بخش اقتصادی وارد شود باعث نابسامانی می‌شود، خاطرنشان کرد:

در یک روز طی ۲ ساعت ۴ هزار نفر برای خرید خودرو پراید ثبت نام کرده‌اند؛ بخشی از نقدینگی موجود در دست مردم به سمت بازار خودرو حرکت و این بازار را متشنج و حبابی کرده است.


2 دیدگاه

  1. جعفر | خرداد 24, 1397 | لینک نظر

    واقعا باید خون گریه کرده مشخصه نماینده ها هم با دلالان دستشون توی یک کاسه هستش وقت رای گیری وعدهای پوچ رای که میازن به فکر پر کردن جیب خود و اطرافیان

  2. مجید درویش | خرداد 24, 1397 | لینک نظر

    شما نمایندگان مردم هستید یا نماینده دلالای بازار ؟
    واقعا تاسف آوره واقعا تهوع آوره عملکرد مجلس . چطور این مشکل بزرگ رو که جامعه رو به فلاکت کشونده ۶ ماهه مسکوت میزارید ؟