اخباراخبار داخلی

چرا رنو‌ در ایران‌ ماند؟

دلیل ماندن رنو در ایران

با اعلام کارلوس گوسن، مدیرعامل رنو این خودروساز فرانسوی با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های مربوط به صنعت خودرو، در ایران می‌ماند.

نکته کلیدی در اظهارات گوسن، امیدواری وی به آینده رنو در بازار خودروی ایران است؛ چه آنکه تاکید کرده ماندن در شرایط تحریم می‌تواند در سال‌های بعد به یک مزیت برای این خودروساز تبدیل شود. در واقع رنو امیدوار است به‌ واسطه خروج سایر خودروسازان خارجی از ایران به‌ دلیل نقض برجام، خود را به‌ عنوان بازیگر نقش اول یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خودروی خاورمیانه مطرح کند.

7 دیدگاه

  1. اصلا هم راست نگفته. اينا يه سرمايه گذاري كردن حالا موندن توش. فرانسه خيانت كار ترين انسان ها رو داره.

    1. امير جان اينو بدون كه اونا خيانت كار نيستن فكر منافع خودشون هستن و فكر مردم و كارگرهاشون
      خيانت كار همينجاست مديرا و كساني كه دستشون تو كاره كه پرايد و پژو آشغال ميدن دست مردم نه رنو كه ماشيني مثل تاليسمان در اختيار ما ميزاره

      1. وحيد خان تليسمان با حذف چند آپشن مهم به ايران ارسال شده يك نمونه مثل زاويه گيري چرخ هاي عقب همراه فرمان. پيش تر از اين هم ديده بوديم كه جنس مورد استفاده در اروپا با آسيا متفاوت ارائه ميشه. پس همون تليسمان خودشون رو در اختيار ما نزاشتن همون پژو باز همون 206 رو تو ايران فروخت كه تو كشور هاي ديگه هم فروخت گرچه بعضي مدل ها مثل RC يا مدل هاي فول به ايران نيومدن ولي همه آپشن هاش در بازار بود و قابل نصب يا خودروهاي ديگه پژو هم همينطور اكر اسم اين خيانت و نامردي نيست چيه؟ طرفداري پژو رو نميكنم پژو هم از همون فرانسه نامرد مياد لنگه همون رنو هستن.

        1. ورودتلیسمان بدون آپشن 4 کنترل ارتباطی به خود رنو نداره، بحث قیمت تمام شده در ایران و سفارش نماینده هستش… همونطور که تویوتاهایی که وارد ایران می شن عموما ساده هستن در حالیکه اگر سفارش می دادند فول هم می اومد ولی قاعدتا با قیمت بالاتر.

          اینها همه قاعده و اصول داره و مادامی که طبق یک قاعده کلی حرکت کنی نمی شه گفت کسی خیانت کرده

          1. رنو در ایران سرمایه گزاری نکرده که نگران از دست رفتن چیزی باشه. تمام آنچه در ایران مونتاژ می شه عبارت است از داچیا تندر و ساندرو. خبر دارین که مثلا موتور تندر در مگا موتور تولید میشه. بقیه مدلها از قبیل داستر و تالیسمان و کلئوس و امثالهم وارداتیه. مشمول تحریم نیست. چون فقط ارز از کشور خارج می کنه. و بحث تولید و صادرات و اشتغالی در کار نیست. اگر شما الان پولش رو بدی ماشین آمریکایی هم می تونی بیاری داخل. البته زیر 2500 سی سی.

  2. خدا کنه پژو بره که برنگرده …خیلی ماشینهای آشغالی میسازه …زنده باد دو لوزی دوست داشتنی

  3. رنو یک شرکت تجاری بین المللیه و یکی از بزرگترین خودروسازان دنیاست، نه تنها خیانتی نکرده بلکه خیلی هم حال داده تو این شرایط و وضعیت ایران مونده و کار می کنه ،من به شخصه از این خودروساز تشکر می کنم، اگر رنو خیانت کاره پس خودروسازی دولتی ایرانی چی هستن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا