اخباراخبار خارجیام جی

موفقیت های ام جی ZS در بازارهای جهانی

مدتی است که ام جی ZS به بازارهای جهانی عرضه شده و در این مدت توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست یابد. ام جی ZS بزودی در ایران عرضه می شود. در مورد این خودرو قبلا مطلبی تهیه شده که اگر می خواهید می توانید از طریق لینک زیر آن را مشاهده کنید:

پیشنهاد مطالعه: ام جی ZS  ، کراس اوور جدید ام جی برای بازار ایران

 

 

در ادامه نگاهی به وضعیت این خودرو در بازار های جهانی خواهیم انداخت.

تایلند :

تنها چهار ماه بعد از عرضه  این خودرو در تایلند ، ام جی ZS توانست پر فروش ترین B-SUV بازار این کشور شود و انحصار خودروهای ژاپنی را بشکند و هم چنین در بین ده خودروی برتر در بین خودروهای برتر شهری تایلند قرار گیرد. همچنین در جریان نمایشگاه خودروی بانکوک که ماه میلادی گذشته برگزار شد ، ام جی ZS جایزه بهترین کراس اوور با موتور 1.6 لیتری را به خود اختصاص داد. لازم به ذکر است که از حدود دو سال پیش که ام جی وارد بازار کشورهای حوزه آسه آن شد ، فروش آن تا به امروز بیش از 200 درصد افزایش داشته است.

 

 

آمریکای جنوبی :

در بازار کشورهای آمریکای جنوبی ، ام جی ZS با خودروهای مطرحی همچون شورولت ترکر ، هیوندای کرتا و فورد اکواسپرت وارد رقابت شد و به واسطه مقرون به صرفه بودن بیشتر نسبت به رقبا ، توانست تبدیل به پر فروش ترین SUV کلاس B در این قاره شود. رشد چشمگیر فروش در شیلی که بالغ بر 118 درصد در هشت ماه بود ، یکی از عوامل موفقیت ام جی ZS در این قاره محسوب می شود.

 

 

استرالیا:

بازار استرالیا یکی از فشرده ترین بازارهاست و و محصولات مختلفی از سراسر دنیا در آن حضور دارند.سال گذشته ام جی ZS در تست های تصادف موسسه ANCAP شرکت کرد و موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی شد که برای یک خودروی مونتاژ چین موفقیت خوبی محسوب می شود و همین مورد به فروش آن کمک شایانی کرده است. ویژگی هایی همچون مقرون به صرفه بودن ، سواری راحت و نرم ، طراحی داخلی شیک و مدرن و ایمنی مناسب توانسته به جلب نظر مشتریان استرالیایی کمک کند و فروش ام جی ZS در این کشور نیز مورد توجه بوده است.

 

 

ام جی ZS ، محصولی با زبان طراحی جدید

نسل دوم محصولات ام جی از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می برند و ام جی ZS نختسین محصولی است که از نسل دوم روی خط تولید قرار دارد. به گفته شرکت تولید کننده ، ویژگی های اصلی آن عبارتند از :

چهره کاملا تازه و بروز شده

چرخش 360 درجه هوا

ترکیب 4 صندلی در عقب

مصرف سوخت کم

بهره بردن از نسل نهم ESP های شرکت بوش

سقف پانوراما

استفاده از مواد نرم و با کیفیت در 80 درصد کابین

صفحه نمایش هشت اینچی لمسی همراه با امکانات بسیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا