اخباراخبار خارجی

انتشار طراحی ذهنی از خودروی جدید رنو

به تازگی یک طراحی ذهنی از رنو RBC منتشر شده است.

 این خودرو اوایل ماه جاری برای اولین بار در Gudalur تامیل نادو دیده شده بود و گمان می رود أواخر سال 2018 رونمایی شود.

طراحی ذهنی منتشر شده از رنو RBC این خودرو را با طراحی جلوپنجره نمادین این خودروساز و قسمت های افقی کرومی به همراه خروجی هوای ذوزنقه ای روی سپر نشان می دهد. این طراحی ذهنی فاقد LEDهای دید در روز است که به طور واضحی در تصاویر درز کرده از این MPV دیده می شوند. این خودرو از ریل های سقف و روکش گلگیرها بهره می برد تا حس یک کراس اوور را القا کند. در مقایسه با رینگ های 13 اینچی رنو کوئید، این MPV کم تر از چهار متر دارای رینگ هایی بزرگ تر است.

رنو RBC که فعلا با کد خود شناخته می شود بر اساس پلتفرم CMF-A+ ساخته خواهد شد که نسخه ای کشیده تر از پلتفرم CMF-Aاست که اکنون در رنو کوئید و داتسون ردی گو استفاده می شود. فاصله بین دو محور این خودرو بیش تر بوده اما طول کلی آن همچنان کم تر از 4 متر خواهد بود.

طراحی داشبورد این خودرو می تواند از رویکردی مشابه کوئید پیروی کند. گمان می رود ویژگی هایی همچون نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی MediaNAV مرکزی و کنسول تجهیزات آنالوگ- دیجیتال برای این خودرو تعبیه شود. گمان می رود دریچه های تهویه هوا نیز برای سرنشینان ردیف دوم و سوم این خودرو تعبیه شود.

بر أساس اخبار اخیر، رنو RBC به موتوری دیزلی مجهز خواهد شد. این موتور می تواند نسخه توربوشارژ از موتور 1.0 لیتری SCe بنزینی کوئید باشد که قدرتی در حدود 80 اسب بخار دارد. یک گیربکس اتوماتیک برای این مدل در نظر گرفته شده در حالی که نسخه AMT نیز یک آپشن برای آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا