اخباراخبار داخلیخودروهای سنگین

تولید خودروهای سنگین افزایش یافت

به گزارش ایسنا ، اردیبهشت ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین ۲۲.۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش این خبرگزاری ، در این مدت تولید انواع کامیون در شرکت ایران خودرو دیزل صعودی بوده و از پنج دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به ۵۲ دستگاه رسید.

تولید این محصول در سایپا دیزل نیز افزایش یافته و از ۲۳۵ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به ۴۲۹ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز با افزایش همراه بوده و از ۸۰ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به ۹۷ دستگاه رسید. اردیبهشت ماه تولید این محصول در گروه بهمن نیز افزایش یافته و از ۵۱۴ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به ۵۷۵ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع کامیون در زامیاد نیز صعودی بوده و به ۳۴ دستگاه رسید. اردیبهشت ماه سال گذشته تولید کامیون در این شرکت متوقف بود.

برخلاف این خودروسازان اما تولید انواع کامیون در سه شرکت با کاهش همراه بوده است. اردیبهشت ماه امسال تولید انواع کامیون در آذهایتکس نزولی بوده و از ۱۰ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به  شش دستگاه رسید.

تولید این محصول در تیراژه دیزل نیز کاهش یافته و از ۲۰ دستگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به پنج دستگاه کاهش یافت.

در این مدت تولید انواع کامیون در ماموت نیز با کاهش همراه بوده و از ۲۱۱ دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به ۱۸۰ دستگاه رسید.

27 دیدگاه

  1. هر چی کامیون میخواین بخرید فقط کامیون چینی نخرید چند وقت پیش تو جاده یه تصادف شاخ به شاخ دیدم بین کشنده فاو جی 6 و تویوتا هایلوکس2018 که در اون تصادف کشنده فاو شاسی و اتاقش بسیار بسیار جدی اسیب دیده بودن و متاسفانه راننده و شاگرد فاو هم جونشونو از دست داده بودن اما تویوتا هایلوکس فقط تا شیشه جمع شده بود و اتاقش سالم بود و سرنشیناشم حالشون کاملا خوب بود

    1. ایول بابا تو چقدر تصادف میبینی؟مثل اینکه کلا ساخته شدی واسه دیدن تصادف شاخ به شاخ که یکطرفش همیشه چینی بوده و همیشه هم سرنشینهاش مرده بودن حتی کامیونش…خخخخخ… باشه دکتر جون ما هم مدیونی اگر فکر کنیم که ابن قصه های … تخلیت باورمون نمیشه..????

      1. خود گویی و خود خندی عجب مردک هنرمندی
        ما که میدونم نقی خودتی واقعا ازین بچه بازی خسته نشده ؟ بارباپاپا جون؟ فکر کنم در دوران کودک درونت شدیدا گیر کردی و یکی نیست ولت کنه دادا

        1. ميبينم فعال شدي سانمارتين جون با آيدي خودت جملات قلمبه سلمبه مينويسي و با آيدي بدنامت جملات فکاهي و طنز و با آيدي سام چينازي و راحيا غم پرور (خخخخخخخ تو رو خدا اسما رو نگاه کن) توهين و تخريب ميکني و جملاتي که با سانمارتين ميگي رو ماله ميکشي.برو عمو جون من اونقدري مرد هستم که اسم خودمو نوشتم و فقط هم با اسم خودم کامنت گذاشتم نه مثل توي خاله زنک بي معلومات که دلال خودروهاي داخلي هستي (و فکر کنم سيکل هم با استشهاد محلي بهت داده باشن) با هزار تا اسم و آيدي مختلف بيام درافشاني کنم تو اين سايت. تقصير خودت نيست علاف و بيکاري کار ديگه اي هم جز اين نداري. ايشالا تو هم يک روز سر عقل مياي و از خاله زنک بازي دست برميداري. الهي آمين.

          1. از مسئول این وبلاگ یا سایت میخوام کامنت های این کاربر منتشر نکنه تماما شده کامنت های مهدی یا نقی یا حامد بنده خدا صد تا اسم داره نمیدونم شغلش هم چیه فکر کتم تو خانه باشه چون بالاخره هر شخصی یه تنفسی به خودش میده هربار میایم که یه مطلب بخونیم سرو کله این علاف بی کار بنام مهدی یا هر اسم دیگه ای داره پیدا میشه جالب اینجاست خودش در اسامی مختلف جواب خودشم میده نام این بیماری چند شخصیتیه که دچارش شده از شما استدعا دارم کامنت های پر از فحاشی و دروغ پراکنی این شخص که گاهی اسمش بدنام هم هست منتشر نکنید

          2. چه جالب!! مهدی ، نقی و… علاف بیکار هستن و سنمارتین و اسامی فیکش کارشناس و خبره!! جناب سنمارتین خیلی به خودت فشار نیار. هر وقت رفتی اینها هم میرن

          3. درود بر شما دوست عزیز. این بابا عادتشه تمام این حرفها رو خود من اول بهش زدم با همین یک اسمم یعنی مهدی.بعد اومده همون حرفها رو در غالب چند اسم مسخره و بی سر وته به خودم برگردونده و تهمت هم میزنه که من چند تا اسم دارم.من خیلی تا حالا نوشتم که مسئولین سایت نزارن هیچ کس کامنت بزاره نه من نه سانمارتین و نه هیچ کس دیگه ای.اگر نفعی تو کامنت گذاشتن واسه من بود هیچوقت همچین درخواستی نمیکردم. ولی مثل اینکه عوایدی از تخریب و هزل گویی نصیب این حضرت آقا میشه. بهرحال عاقلان دانند!!!

          4. بخدا بجون خودت منم چند وقت قبل از مسئول اين سايت همين درخواست رو کردم که اصلا” قابليت کامنت گذاشتن رو برداره از اين سايت که هيچ کس نتونه کامنت بزاره از جمله سانمارتين و بدنام و سام چينازي و … و من جمله خود حضرتعالي با اسم جعليه رهگذر.چون منم هروقت ميام تو اين سايت ميبينم که اين بيمار رواني با اسامي مختلف گل افشاني کرده همه جا و تپه سالم باقي نزاشته. بهرحال اين سايت تخصصيه ماشينه و ماشينها رو از لحاظ فني و معايب و مزايا بررسي ميکنه اوني که ميخونه يا خوشش مياد يا نمياد از اون مطلب. اگر خوشش اومد که هيچي ولي اگر خوشش نيومد نبايد بتونه کامنت چرت و پرت و بي سر و ته زير پست تخصصي بزاره و باب خاله زنک بازي رو باز کنه. راستي تو چجوري فهميدي که من در اسامي مختلف جواب خودمو ميدم دکتر؟؟ و از کجا فهميدي علاف بيکارم؟ نکنه خودت پرزيدنت ترامپي و مشغول به هزاران کار؟؟ ولي فکر نکنم چون خودت هم مياي اينجا نظر مينويسي. منم عاجزانه تقاضا دارم از مسئولين اين سايت که قابليت نظر گذاشتن رو بردارن از رو سايت تا يکسري دلال و مفت خور بيکار نتونن اينجا واسه خودشون جولان بدن و برن رو مخ بقيه ي مخاطبان سايت..

      2. مهدی همین طوری ادامه بده. سنمارتین کم اورده و داره دوباره خوش مزگی می کنه. تمام اسامی حامد، بدنام، چنار، منار، چینازی، راکپوش و… فقط یک نفر هست به نام سنمارتین دورغ گو و دغل. خجالب بکشید. از میدران سایت درخواست دارم که به طور کلی اجازه اظهار فضل را از سنمارتین دورغ گو و رفقای جعلی اش بگیرد.

        1. از کاربران قدیمی سایتم که در این مدت نظاره گر هرز نامه نویسی جنابعالی و اسامی دیگه شما هستم واقعا قصدت چیه اقای مهدی یا بدنام یا هر اسم دیگه ای که داری ؟؟
          با این رفتار مر از تنش و لجبازی های شما اجازه نمیدی مطلب دیگه ای منتشر بشه آیا این سایت سرو صاحبی نداره قدیم ها کاربرای خوبی داشت که اگه اختلاف نظر هم داشتند به هم توهین نمیکردن اما مهدی یا هر اسم دیگه ای که داری و آی دی های جعلی و خود ساخته ات با این حرکت مشمئز کننده و پر از توهین و فحش که به همه نثار میکنی خیلی سطح سایت پایین آوردی

          1. اتفاقا منم از قدیمی ها هستم ولی کاملا میدونم که شما یعنی سنمارتین یک دلال پیش نیستین. من و امثال من اینقدر فعالیت میکنیم که نسل شما منقرض بشه و یه ملت از دست شما راحت بشن. سنمارتین یعنی بچه. بچه واقعی. هر وقت کم اووردی از این حرکاته خوشمزه کردی. باره اولتم نیست گلم.

          2. تفاقا منم از قدیمی ها هستم ولی کاملا میدونم که شما یعنی سنمارتین یک دلال پیش نیستین. من و امثال من اینقدر فعالیت میکنیم که نسل شما منقرض بشه و یه ملت از دست شما راحت بشن. سنمارتین یعنی بچه. بچه واقعی. هر وقت کم اووردی از این حرکاته خوشمزه کردی. باره اولتم نیست گلم.

          3. من جریان شما و سانمارتین از نزدیک دیدم شما جز توهین و ناسزا زبان دیگه ای نمیشناسی و این مشخص میکنه از کدام طیف طبقاطی هستی شما هرکی بهتون اعتراض کنه میگی سانمارتین هستی واقعا به عملکرد و صحبت های کودکانه خودت چه امتیازی میدی ؟؟؟ پس مشخص شد تو با هزار ترفند و اسم مختلف با قصد تخریب و لجبازی در نهایت بعنوان یک تروول واقعی شناخته شدی از جناب سانمارتین درخواست میکنم پاسخ شما رو نده چون شما بهیچ اصول اخلاقی پایبند نیستی و فقط قصدت لجبازی خب شما که کلاه سرت رفته و چینی خریدی باد کرده رو دستت لزومی نداره همه رو مجاب کنی اشتباه تورو تکرار کنن

          4. سعی کن ولی من به شخصه خسته نمیشم سنمارتین جون. افکار دلالانه و پوچ و بی مغز و کودکانه شما را همین جا چال میکنیم تا دیگه منم منم بی خود نکنی کوچولو

          5. مشخص شد که نادر 6م یکی دیگه از اسامی سا7تگی کاربر مهدی که مس از صالح و بدنام و حامد بفکرش رسیده بسازه در هر صورت شخص متقلب تو آبرویی نددره ک دستش رو شده نهدی یا هر کسی هستی

          6. اول اینکه آرامش خودتو حفظ کن و دوباره برو کلاس سواد آموزی. دوم اینکه خودتی! سنمارتین و انجام این کارها برات شده عادت. جعل اسم، جعل نظر، دلالی، دو دوزه بازی و… . حنای شما پیش هیچکسی رنگ نداره. بیشتر از این آبروی خودتو نبر پسر خوب.

          7. بس کن بابا به هر کس و هر چيزي که اعتقاد داري و نداري.حالا مثلا” با اين بچه بازيهات چيو به چه کسي ميخواي ثابت کني؟ اومديم چهار تا چرت و پرت هم تو اين سايت نوشتي زير همه ي مقالات ؟ آيا اصلا” رو کسي تأثير ميزاره کي کسي بره ماشيني رو بخره يا نخره؟ بخدا اگر کوچکترين تأثيري داشته باشه. فقط وقت خودت و يکسري ديگه از کاربران محترم ديگر سايت رو ميگيري که هروقت اين سايت رو باز ميکنن ميبينن با هزار تا اسم و القاب مختلف همه جا لجن پراکني کردي. پيشنهادم بهت اينه اگرم ميخواي دلال باشي با شرافت دلالي کن نه به هر قيمتي يا اينکه برو يه شغل آبرومند واسه خودت جور کن که لااقل به چهار نفر روت بشه بگي چکاره اي. بزرگ شو ديگه سانمارتينه سام چينازيه راحيا غم پروره بدنامه و الي ماشالله… اللهم اشف کل مريض.الهي آمين.

          8. جناب آقاي سانمارتين وقتي توهين ميکني و ناسزا ميگي انتظار نداشته باش کسي از گل نازکتر بهت نگه، جواب هر کسي رو بايد مثل خودش داد. شروع کننده اين خاله زنک بازيها هم خودت بودي؛ تا کسي هم بهت اعتراض کرد شروع کردي به مظلوم نمايي و با ده تا آيدي مختلف در حمايت از خودت براومدي. قشنگ نوع جملاتت و کلماتي که بکار ميبري تو همه آيديهات يکسانه و يه بچه 4ساله متوجه ميشه که خودتي. در ضمن حضرتعالي دلالي و اينجا حرفهاي صد تا يه غاز مينويسي لااقلکاش دلالي ماشينهاي درست و حسابي رو ميکردي آدم دلش نميسوخت. اينهمه ماشين هست تو چرا فقط گير دادي که ماشين چيني فلان و بهمانه؟ به اين دليل که با اومدن اين ماشينها که چه از نظر امکانات و چه از نظر ايمني و گارانتي و طراحي و …. از اون ماشينهايي که تو دلالشون هستي بالاتر هستن کار و کاسبي حضرتعالي کساد شده و تو اين سايت مياي غزل واژه مينويسي که مردم رو از خريد اين ماشينها منصرف کني (البته به خيال خام خودت) ولي نميدوني که مردم عقل و شعور دارن و واسه اون ماشينهايي که تو دلاليشون رو ميکني حاضر نيستن پولشون رو بريزن تو جوي آب.التماس کمي تفکر لطفا”.

    2. حالا نمیشه یه تصادف شاخ به شاخ ببینی بین پراید و سمند بخاطر ما هم که شده؟؟

    3. اتفاقا منم همونجا بودم و این تصادف رو از نزدیک دیدم ولی اشتباه میکنی هایلوکس تا شیشه جمع نشده بود فقط یه خط روی بدنش افتاده بود تو تصادف با کامیون فاو!!!!! ماشینایی که واسه کمک زده بودن کنار یکیشون پولیش داشت همونجا زد به بدنه هایلوکس و خطی که روی بدنش افتاده بود رو از بین برد من خودم شاهد بودم !!!
      اخه اینم شد کامنت؟؟؟ فکر کنم این داستانو واسه عاشقان هایلوکسم تعریف کنی باور نکنن و به این داستان تخیلیت بخندن

      1. آقا صالح از شما ديگه انتظار نداشتم. خب راست ميگه ديگه حتي پرايد هم ايمنيش از تريلي چيني بالاتره جوري که اگر شاخ به شاخ با هم تصادف کنن تريلي تا انتهاي کفيش جمع ميشه و راننده و شاگردش ميميرن ولي پرايده صحيح و سالم ميمونه. شما چرا نميخواي باور کني اين آقا همه ي اين تصادفها رو ديده و تو همشون هم حضور داشته؟ من که همه اين داستانهاش رو باورم ميشه حتي اون داستانهايي که ماشيني که قراره 2 سال ديگه بياد شوهر خاله عمه ي باجناقش 6 سال پيش سوار شده و موتور و گيربکس ترکونده و بعدش رفته دنا غير پلاس گرفته و فحش و لعنت فرستاده به هر چي ماشين چينيه.. 🙂 🙂 🙂

  2. کاربران توجه توجه این مهدی خودش همون بدنام که میاد یک داستان تخیلی و ماجرایی تعریف میکنه بعد خودش جواب خودش میده یعنی واسه خودش مخاطب مجازی درست میکنه من دستش خوندم در دام حرفهای بی ارزش و پوچ این شخص نیفتین یه موقع که میخواد جلب توجه کنه

    1. بابا خانم مارپل ، موسيو پوآرو چطوري تونستي دست منو رو کني؟ مثل اينکه فيلم کارآگاهي و جنايي زياد ميبيني ولي کافر همه را به کيش خود پندارد. الان واسه همه ديگه مشخص شده که سانمارتين و بدنام و سام چينازي و راحيا غم پرور و يکسري ديگه از اسمهاي … تخيلي همه يکنفر هستن (خود حضرتعالي) که همش تو قسمت کامنتهاي اين سايت لجن پراکني ميکنه. اگر حرفات يکيشون درست بود و بر مبناي واقعيت و کارشناسي بود مطمئن باش هيچ کس به پر و پات نميپيچيد که مجبور بشي براي منزه نشون دادن خودت داستانهاي تخيلي تعريف کني. همونطور که قبلا” هم نوشتم برو خودتو به يه روانشناس نشون بده تا بيشتر به خودت و خانوادت صدمه نرسوندي وگرنه اينجا که يه سايته با خوندن کامنتهات دل يکسري از کاربرها رو شاد ميکني و تا سرحد مرگ ميخندونيشون دکتر جون..

  3. من که دیگه کمتر میام و از مطالب این سایت هیچ استفاده ای ندارم مهدی و اسامی دیگه این کاربر پایانی نداره هرکس هم که بهشون اعتراض میکنه میگه تو سانمارتین هستی ?
    رفتار بیمارگونه و خالی از شخصیت واقعی این کاربر منو یاد یک فیلم سینمایی میندازه که از شما میخوام حتما ببین بهر حال شخصیت تو خالی و فرومایه این کاربر بطوریکه تا شخصی کامنت میده سریعا و بعد از دقایقی با نام اون شخص و گاهی اسامی مضحک کامنت میده من شک کردم که شاید شخصیت دروغین مهدی از دست اندرکاران سایت دنده 6 باشه چون بعید میبینم چنین صحبت های سخیف و بچه گانه ای از طرف کاربران یک سایت انتشار بده لطفا این کامنت را منتشر کنید تا ببینیم که به کیه و هدف این فرد چیه

    1. با عرض سلام بازم مهدی هستم.دیدی که مطلبتو منتشر کردن و بقول خودت فهمیدی کی به کیه. هدف من هم فقط و فقط رو کردن دست دلالهایی مثل تو و امثال توئه که با اسامی مختلف تو این سایت سطح یک سایت تخصصی ماشین رو اینقدر پایین آوردی.من که آقا جون الان چند روزه دارم میگم قابلیت نظر نوشتن رو واسه همه مسئولین سایت مسدود کنن تا همه کاربرای سایت نه شاهد کامنتهای سرتاسر دروغ و پر از توهم جنابعالی و امثال جنابعالی باشن و نه شاهد جواب دادن های من به این اراجیف که باعث جوش و خروش جنابعالی و امثال جنابعالی دلال مسلک میشه نباشیم.در ضمن کاملا معلومه بیمار کیه؟ یک نفر بیطرف کل نظرات رو بخونه و قضاوت کنه واسش مشخص میشه.عاقلان دانند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا