اخباراخبار خارجی

محصول جدید جک اس7 پاییز امسال می آید

خبرهای خوش کرمان موتور در روز صنعت و معدن؛

محصول جدید جک اس7 پاییز امسال می آید
شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سيستم پاشش مستقيم را در پاییز امسال رونمايي کند.
به گزارش روابط عمومی شركت كرمان موتور و همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام شد که معرفی شاسی بلند جذاب جک اس7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران براساس توسعه همکاری های JAC چین و کرمان موتور صورت خواهد گرفت.
این گزارش می افزاید: کرمان موتور در سال جاری برای تولید 60 هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

محصولات جك پرقدرت و محبوب در بازار

خودروهای «جی4» شهریورماه تحویل و روانه بازار می شود
همچنین به دنبال پیش فروش خودروهای جک جی4 و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک جی4 پیش فروش شده طبق زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان تحویل داده می شود.

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک اس5»

این گزارش می افزاید که با توجه به استقبال بي نظير مردم از محصول جك اس 5 و در نتيجه تكميل ظرفيت فروش اين شاسي بلند تا پايان سال، برنامه ريزي براي افزايش ظرفيت توليد محصول جك اس 5 در راستاي سياست هاي مشتري مداري و توجه به نيازهاي بازار صورت خواهد گرفت.
روابط عمومی شرکت كرمان موتور در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری بتوانیم همچون گذشته با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.

5 دیدگاه

  1. توشهر کورا یه چش پادشاس دادا چینی ها خوب میتازن تو این بازار ایزوله و تک محصوله چینی خوب شد واسشون الان دارن با دمشون گردو میشکنن اگه کره ای ها و ژاپنی ها بودن کسی نگاهشون هم نمیکرد اما الان واسه خریدشون صف میکشن بد روزگاری شده

  2. دوره ای شده که برای خرید خودرو چینی ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیونی باید تو صف وایسیم. آخرش هم میگن ده دقیقه ای ظرفیت تکمیل شد.
    باور کنین تاریخ همچین دوره ای رو به خودش ندیده و نخواهد دید.

    1. باور کن دلوود جان هیچوقت کسی فکرشم نمیکزد چینی ها واسشون صف بکشن آخرش هم بگن تموم شد تازه بازار سیاه واسشون ایجاد بشه ببین چکار کردن با مردم که به چینی تا 150 ملیون راضی شدن بد دوره ای شده والا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا