اخباراخبار داخلی

تلاش چری تیگو 7 برای صدرنشینی در رده شاسی بلندها

این روزها  با بالارفتن بی سابقه قیمت خودروهای وارداتی و ممنوع شدن واردات آنها ، قطعا بسیاری از مشتریان این قبیل خودروها یا توان خرید خود را از دست داده و یا اینکه این مبالغ به لحاظ عقلانی توجیه و ارزش پرداخت را برای آنها ندارد.

از سوی دیگر بازار شاسی بلندها نیز به عنوان پر طرفدارترین بخش خودروهای وارداتی با توجه به شرایط اخیر ، ممنوع شدن واردات و پیش فروش مدلهای 2018 همانند سایر خودروها به طرز چشمگیر رشد داشته و به طور مثال  محصولات توسان و اسپورتیج دو برند کره ایی هیوندای و کیا که همواره پر طرفدارترین شاسی بلندهای وارداتی بودند به محدوده 400 میلیون تومان و حتی بالاتر از ان هم رسیده که عملا آنها را از دسترس خرید بسیاری خارج مینماید.

حال این تقاضای بازار قطعا از طریق چینی های مشابه با محصولات وارداتی که  رقابت تنگاتنگی را با خودروهای وارداتی اغاز نموده اند باید تامیین گردند ، به نوعی چری تیگو7 را باید نخستین چینی ساختار شکن نامید که این ریسک را پذیرفت و برای رقابت با خودروهای مطرح بازار وارداتی ها ، پا در عرصه رقابت نهاد.

این شاسی بلند لوکس وساختار شکن چینی با توجه به توانایی های فنی و اپشن های بالای ایمنی و رفاهی هم اکنون با قیمت مناسب لقب لوکس ترین شاسی بلند موجود بازار را با خود به خود اختصاص داده است که در مقابل بهای محصولات نسبتا مشابه کره ایی با برچسب قیمت حدود 400 میلیون کاملا ارزش خرید را دارد.

9 دیدگاه

  1. سلام دوستان. ۶ ماهه دارم. ابتدا گرفتم بفروشم اما بعد از سوار شدن و بررسی دقیق تر پی بردم ماشین ارزنده ای هست و نگه داشتم و خودروی مزدا۳ نیو را فروختم. اول همه مخالف انتخابم بودن اما الان هم خودم و هم بقیه دوستان و بستگان نظرشون عوض شد. یعنی به ریز ترین جزئیات در طراحی و تولید توجه شده که در مصرف متوجه میشی و انتظارشو از یک خودرو چینی ندارید. به دوستانی که قصد خرید تو این رنج دارند صد در صد پیشنهاد میدم بررسی و تست بفرمایند

      1. آیدین عزیز شما با این ادبیاتت مطمئنن بیشتر از بی آر تی و مترو سوار نشدی.هر وقت دستت بو گوشت رسید بعد راجب طعمش صحبت کن

  2. پلت فرم مشترک با فاووین 2 چینی یه همون mvm 315 با اندکی ارتفاع اضافه نموندن چند قطعه و یک تکه استیل
    موتور بسیار ضعیف و قیمت قطعات بالا متاسفانه در شرایط کنونی جز گزینه های خرید بدلیل شرایط اقساط و در دسترس بودن محسوب میشه کیفیت رانندگی این خودور مانند سایر چینی هاست و چیز خاصی نیست

    1. عزیزدل اونی که شما میگی x22 هست که شبیه ۳۱۵ بود.تیگو ۷ پلتفرمش جداست.از طرفی موتورش هم قدرت خوبی داره.البت قیمتها خب اشک شمر رو هم درمیاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا