اخباراخبار داخلیمدیران خودرو

شرایط فروش خوب ، جایزه به مشتریان و خودروهای مدرن ، بخشی از عملکرد مدیران خودرو

طبق اعلام قبلی مدیران خودرو در مورد کمپین ماه رمضان این شرکت ، قرعه کشی بزرگ این شرکت امروز در نمایندگی 366 در شرق تهران انجام شد و برنده خوش شانس خودروی ام وی ام 110 مشخص گردید.

در این مراسم خانم سمیه عزتی با شماره 1397 برنده خودروی ام وی ام 110 گردید.در جشنواره رمضان ، افرادی که از تاریخ 27 اردیبهشت تا 26 خرداد 1397 با مراجعه به یکی از نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور اقدام به خرید هر یک از  خودروهای ام وی ام کرده بودند ، (به شرط دریافت و پلاک خودرو) در قرعه کشی یک دستگاه خودرو MVM 110S Sport شرکت داده شدند. این جایزه شامل کلیه خرید های نقدی و اقساطی بوده است.

 

 

گفتنی است در طی این سالها مدیران خودرو علاوه بر ایجاد شرایط خرید و مناسب حال مشتریان ، باعث شده که بسیاری از افراد بتوانند با بودجه ای نه چندان زیاد ، خودروهای مدرن و امروزی شرکت چری را که با برند ام وی ام یا چری به خریداران عرضه می شود ، تهیه نمایند .

علاوه بر آن ، در قرعه کشی ها و رویدادهای مختلف این شرکت شرکت کنند که تنوع مختلفی از رویداد ها شامل ایرانگردی و جهانگری ، سفر به جام جهانی و جوایز مختلف از ماکت خودرو تا خودروی واقعی را در بر میگیرد که در نوع خود ستودنی است و این قبیل اقدام ها جهت جذب مشتریان ، در بین شرکت های خودروساز ایرانی بی سابقه بوده است. از سوی دیگر مدیران خودرو با برگزاری رویدادهایی همچون مسابقات مقاله نویسی و عکاسی سعی در جذب مشتریان بیشتر دارد.

سفر به برزیل

طی این مراسم که با حضور مدیران ارشد، مدیران نمایندگی‌های مختلف مدیران خودرو و رسانه ها انجام شد ، بین بیست نفر باقی مانده از مشتریانی که از نمایندگی‌های مدیران خودرو دیدن و فرم مخصوص را پر کرده‌اند نیز قرعه کشی شد.در این قرعه کشی نیز سه نفر از خریداران محصولات چری نیز برنده سفر به برزیل شدند.

اهمیت توجه به نیاز مشتری

در ادامه اکبری جانشین معاونت کل فروش مدیران خودرو با بیان اهمیت توجه به نیاز مشتری پیش از خرید و بعد از تحویل محصول گفت:امیدواریم تا با افزایش کیفیت فرآیند‌های داخلی در شرکت مدیران خودرو سطح رضایتمندی مشتریان نیز افزایش یابد.
شرکت مدیران خودرو طی سال‌های اخیر با توجه به بحث مشتری مداری و کسب رضایتمندی مشتری در حوزه‌های مختلف اعم از فرآیند‌های فروش، تحویل و همچنین گسترش خدمات پس از فروش توفیق قابل توجهی را در این زمینه کسب کرده است.شروع به کار شرکت مدیران خودرو از سال ۱۳۸۱ با راه‌ اندازی خطوط تولید خودرو‌های سواری در منطقه تجاری ارگ بم کرمان بود ،و در طی این سالها این شرکت توانسته است تابا گسترش این کارخانه، بیش از سه هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند.

6 دیدگاه

  1. عزیزان و همراهان گرامی یه سوال از خدمتتون دارم.کسی هست تیگو 7 خریده باشه؟ راضی هستین؟ نقاط ضعفش چیه؟ سریعا خبر بدین چون یدونه صفراکسلنت مشکی رو زیر قیمته 170 میده در نظر دارم بگیرم.ممنون.

      1. دوست عزیز گویا از وضعیت قیمت خودرو بی خبر هستید.الان 140 تومن تیگو 5 هم نمیدن بهتون.

    1. محاسن :
      یک شاسی بلند توربو با کیفیت متوسط و آپشن های زیاد کم بودن صدای توربو و موتور صندلی های راحت ارگونومی تقریبا خوب کوبش کم کمک فنرها مصرف مناسب
      معایب :
      مگه کسی در این سایت جرات داره نقطه ضعف خودروی چینی را بگه از ترس مهدی که خودرو چینی را میپرسته و توهین هم میکنه

      1. نه آقا جون مگه من لولو خور خوره ام که ميترسي؟ حتي بنز و بي ام و هم عيب و ايراد دارن. اگر منظورت اون دلالها بود (از قبيل سانمارتين و چينازي و غم پرور و بدنام و …) که اون حرفها کمترين کاري بود که در حقشون ميتونستم انجام بدم بازم سر و کلشون پيدا بشه و اراجيف بنويسن از خجالتشون درميام. شما منطقي و بر اساس واقعيات مطلب بنويس و از روي حب و بغض و کينه داستانسرايي نکن، بقيه هم از تجربياتتون استفاده ميکنن و لذت ميبرن و مطمئن باش کسي هم حتي جوابتو نميده چون حرف حق جواب نداره. در ضمن آهن پاره هم پرستيدن نداره حالا چه چيني بخواد باشه چه آلماني و فرانسوي و آمريکايي؛ چون يکروز بالاخره ميپوسه!!! موفق و مويد باشيد.

        1. تو مگه کی هستی که داری برای بقیه تعیین تکلیف میکنی ؟ امثال تو به زباله دان تاریخ پرتاب میشن افرادیکه با تبلیغ جنس بی کیفیت چینی در حق مردم ظلم میکنند و افکار واهی پرورش میدن برای تکه نانی بیشتر برو خودت جمع کن نکنه باورت شده عددی هستی ! یه لیوان داری خدا را بنده نیستی من حتی از تکرار اسم لیوان 820 (لیفان اسبق) حالم بهم میخوره تو بهش افتخارم میکنی
          تو لیاقتت همونه که عاشقشی جنس فیک و بنجل چینی خلایق هرچه لایق
          در ایران افرادای مثل تو قارچ گونه رشد میکنند در سایه زباله های چینی بخصوص خودور چون یک بازار ایزوله و تک بعدی ایجاد شده جایی برای تاخت و تاز کشور دوست و برادر چین که ایران به آزمایشگاه آزمون و خطای خودش تبدیل کرده
          تو و امثال تو موش آزمایشگای چینی ها هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا