اخبار داخلی

لوکس واقعی در قامت جناب اس 7

تب خرید خودروهای SUV بخصوص شاسی بلند های لوکس چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سال‌ها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه بیشتر در این بازار امتحان کردند. برخی به موفقیتهای نسبی دست پیدا کردند و بعضی دیگر نتوانستند جایگایی در میان مشتریانی که به دنبال محصولی به روز، لوکس و پرآپشن بودند بدست آورند.

این روزها جای خالی خودرویی لوکس که بتواند تمام نیازهای یک خانواده ایرانی را برآورده کند حس می‌شود. خودرویی که از جهت امکانات رفاهی کمبودی در آن دیده نشود، با بالاترین کیفیت ساخته شده و هزینه نگهداری آن پایین باشد، مجهز به پیشرانه‌ای قوی اما کم مصرف باشد، تمام استانداردهای ایمنی در آن لحاظ شده باشد و بتواند این پکیج را با قیمتی منطقی در بازار داخلی خودرو کشور به مشتری ارائه دهد.

جناب S7، پرچمدار جدید خودروسازی کارمانیا خودرویی با کیفیت و کم استهلاک است. خودرویی که از کامل‌ترین سطح امکانات رفاهی برخوردار است، طراحی به روزی دارد و قیمت تمام شده آن رویای خانواده ایرانی را برای خرید یک خودرو ایده‌آل، به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

ویژگی‌هایی که این روزها در خودروهایی با سطح قیمتی بالا هم کمتر مشاهده می‌شود. سه ردیف صندلی و قابلیت 7 نفره بودن جناب S7، این امکان را برای مالکان آن فراهم می‌کند که چه در سفرهای شهری و چه در سفرهای طولانی در نهایت آرامش و ایمنی از امکانات بیشمار جناب S7 بهره‌مند شوند. وظیفه برقراری آرامش تنها بر دوش صندلی‌ های این خودرو نیست.

بلکه سیستم تعلیق مک فرسون سه مفصلی S7 نیز مکمل این آسایش است. راننده و سرنشین کناری در حالی بر روی صندلی‌های تمام چرمی با تنظیم برقی 12 جهته که قابلیت سرد و گرم‌شدن دارند می‌نشینند که سیستم مالتی ‌مدیا سوراند جناب S7 از 9 اسپیکر، فضایی به مشابه یک ارکستر را برای سرنشینان آن به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر 10.1 اینچی این خودرو در کلاس خود مثال زدنی است. نمایشگری که قابلیت استفاده از رهیاب را نیز دارد. علاوه‌بر این، سرنشین کناری می‌تواند با استفاده از این نمایشگر دمای سیستم تهویه دوگانه جناب S7 را آنطور که مایل است تنظیم کند. سیستم تهویه این خودرو بنیان‌ گذار استانداردی نوین در این کلاس است. در حقیقت قبل از اینکه جریان هوا به سرنشین این خودرو برسد، از فیلترهایی عبور می‌کند که آلودگی‌ها را تصفیه کرده و ذرات معلق را به صفر می‌رساند که در نهایت باعث می‌شود مسافران جناب S7، از اکسیژن خالص بهره‌مند شوند. این روزها امکاناتی چون سنسورهای پارک و کروز کنترل حتی دوربین 360 درجه، آپشن محسوب نمی‌شوند و لوکس بودن را به تنهایی القاء نمی‌کنند. امکانات رفاهی البته محدود به موارد ذکر شده نیست و این خودرو، لوکس و آپشنال بودن را دوباره تعریف می‌کند.

راننده قبل از ورود به خودرو می‌تواند پیشرانه 203 اسب بخاری توربو جناب S7 را با دکمه تعبیه شده بر روی ریموت کنترل روشن کند و در طول رانندگی دوربین ثبت وقایع که در پشت آیینه داخلی تعبیه شده این قابلیت را به مالک می‌دهد که در صورت بروز هر اتفاقی، با استفاده از کارت حافظه این دوربین، از تصاویر ضبط شده استفاده نماید. البته علاوه بر اینکه مالک می‌تواند برای استفاده از تصاویر به کارت حافظه رجوع کند این امکان نیز برای او فراهم شده که در نمایشگر تعبیه شده بر روی آیینه داخلی تصاویر را بازبینی کند.

جناب S7، از همان ابتدای طراحی خود به عنوان یک خودروی خانوادگی ایده‌آل شکل گرفته است. از همین رو سازندگان آن حتی به ریزترین جزئیات نیز بیشترین توجه را داشتند. برای نمونه می‌توان به صندلی‌های ردیف عقب اشاره کرد که ISO fix هستند. یعنی صندلی کودک که این روزها توجه بسیاری به آن می‌شود به راحتی بر روی این خودرو قابلیت نصب با حداکثر ایمنی در ثبات را دارا می باشد. گذشته از این موارد، این خودرو مجهز به 6 ایربگ SRS است که در 10 نقطه از اتومبیل کار گذاشته شده که در مجموع  توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP را برای جناب اس 7 به ارمغان آورد.

جناب S7، در واقع نسخه به روز شده مدل S6 است. خودرویی که نمونه‌های اولیه آن در سال 2011 توانست عنوان پرفروش‌ترین خودرو شاسی بلند کشور چین را کسب کند و برخلاف سایر هموطنان خود نه تنها در زادگاهش بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و… نیز کاملاً شناخته شده است. ذکر این نکته نیز لازم است که S6 در همان ابتدای حضور در بازار داخلی، تارگت فروش شرکت خودروسازی کارمانیا را شکست و به عنوان خودروی کاملا محبوب و ایمن در بین مشتریان ایرانی جای خود را تثبیت نموده که این موفقیت را می توان به صورت کاملا شفاف و واضح در بازار دسته دوم این خودرو و تقاضای رو به افزیش آن رصد کرد.

حال، بگذارید جناب S7 شاسی بلند محبوب و منتخب شما باشد.

رپورتاژ

44 دیدگاه

    1. اگه مثل من عاشق جناب اس ساوان هستی باید در تمام باقیمونده عمدت در ر اب چینی ها خدمت کنی و شپشیر بزنی همچون شیچین 9 اژدها رنه رکح بزرگ جیانگ زنین ازت ناراحت میشه قیمتش این عروسک زیبا و با کیفیت و 7ودروی سال 2019 هست فقط 220 ملیون

      1. زياد به شعردونت فشار نيار ممکنه يکوقت خداي نکرده پاره بشه. غصه نخور تو هم ايشالا يکروز ميخري از اين چينيهاي باکيفيت.

  1. پدر همسر سابقم یه بی وای دی اس هفت داشت و کاملا ناراضی بود و فقطم یک سال تونست تحملش کنه واسه همینه که میگم گول این حرفا رو نخورید که میگن بی وای دی جز معتبرای چینیه موتورشم قدرت واقعیش دویست اسب بخار نیست چون درگ گذاشتیم با دنا پلاس توربو که صد و پنجاه اسبه بی وای دی شکست خورد و نتونست دنا توربو رو بگیره و بخاطر همون فشاری که تو درگ بهش اوردیم تسمه تایمش پاره شد جالب تر از اون اینه که چینیا حتی بلد نیستن اسم رو ماشین بذارن مثلا دو یا سه حرف انگلیسی رو همینجوری میذارن کنار هم مثل MG یا BYD بعد از اینا چه انتظاری دارید که بتونن ماشین بسازن نخرید این ماشینای چینی رو تا بساطشونو جمع کنن و واسه همیشه از ایران برن

    1. خدمت آقاي باسواد متوهم 10000 چهره عرض کنم که ديگه متوسل به پدر همسر سابق شدي؟ اصلا” کار و باري داري که کسي بهت زن بده؟ خيلي باحاله تصور کن بري خواستگاري ازت بپرسن شغلت چيه بگي تو سايت دنده 6 خاله زنک بازي درميارم اونم فقط بر عليه ماشينهاي چيني. پدر و برادر عروس هم با يتا پرنده از خونشون پرتت ميکنن بيرون همراه با دسته گل و شيرينيت. درگ خياليت هم سناريوي خوبي براي فيلمه حتما” به يه نويسنده فيلمهاي شونه تخم مرغي پيشنهاد کن تا ازش فيلم دربيارن. ميگم بي سوادي نگو نه، دکتر جون اون اسمها مخفف يکسري کلمات هستن اگر انگليسي بلد باشي که نيستي. مثلا” MG مخفف Morris Garages هست که يه کارخونه توليد ماشين انگليسي بوده که بعدا” امتيازشو فروخته به چين و BYD هم مخفف Build Your Dream هستش که معنيش ميشه روياهات رو ميسازه. از چيزي سر درنمياري الکي نيا اينجا وقت بقيه رو نگير خواهشا” جون هر کسي که دوست داري :-* :-* :-*

  2. واو…سرم گیج رفت.توی 35خط برای معرفی یک ماشین بی نام و نشون چینی فکر کنم 350بار از کالمه جناب S7استفاده شده.توی نشریات معتبر بین المللی اگه رولزرویس کولیان رو هم بخوان معرفی کنن اول از معایبش میگن و اینقد هم با کلمه جناب به شعور خواننده توهین نمیکنن.مشغول زمه هستین فکر کنین نویسنده بابت این نوشتش پولی از کارمانیا خودرو گرفته باشه تا گنجشک رو جای عقاب معرفی کنه

  3. مهدی جان از جناب اس ساوان یک شعری برایم بسرا که در کف اون made in chna در قامت این زره پوش چینی هستیم نبادا یه وقت بگی چینی و بنجل و از مواد بازیافتی که به روح چینیت سخت برآشفته میشم در زیر پرچم چین کبیر و جناب اس ساوان خدمت میکنم در ضمن چینی ها بخاطر مراودات دوستی که با مردم ایران دارن قیمتهاشون با تخفیف بخاطر گل روی مهدی صالح نقی آبادی متلخص به چینگ چانگ ارزون فروشی میکنن پس بشتابید تا تموم نشده بخرید این جناب اس ساوان نه مهدی جون منتظر تاییدات چینی جنابعالی هستم با امضای ووسانگ نیانیگ و لی سون آهه

    1. بابا گلوله نمک يه قرار بزار يجا ببينتمت تا جواب خوشمزگيها و شعر نو گفتنهات رو يجا تقديمت کنم. شخصيت فاني داري فکر کنم اون خونوادت خيلي باهات حال ميکنن و پشت سرت خيلي ازت تعريف ميکنن (البته از در عقب صندلي جلو) خخخخخخ. خوش باشي دگوري جان سانمارتينه غم پروره بدنامه چينازي و الي ماشالله.

      1. سلام داداش مهدی چرا فکر میکنن من و شما یک نفر هستیم؟ فقط به این دلیل که منم مثل شما بعضی از ماشینای چینی رو دوست دارم ؟

        1. اره صالح جون به همین خاطره که شما هم مثل من غم کشور چین داری و عاشق چینی ها و کیفیت سرشارشوم هسنی و میدونی چینی چقدر کیفیت داره لامصب اما دلال هایی مثل این غم پرور و سام چینازی چشم دیدن پبشرفت کشور عزیزمون چین ندارن به همین دلیل علت تامه مدام چینی های با کیفیت به سخره میگیرن به جون صالح راستی از amin و بدنام خبری نداری دیگه مث اینکه جرات رویارویی با برندهای لاکچری چینی مث لیفآن و چانگان و جک و چری ندلرن نه؟؟

          1. چرا خبر دارم ظاهرا صالح و مهدی با لیفان 820 مهدی رفتن دم در دانشگاه چنتا دانشجو رو سوار لیفان کنن و برن با لیفان دور دور و واسه شامم میخوان اون دانشجوهای محترم رو دعوت کنن به یک رستوران چینی

        2. عقل که در بدن نباشد جان در عذاب است آقا صالح عزيز. اين دوست مسافرکشمون مثل اينکه روزا خيلي آفتاب ميخوره تو کلش روانش پاک شده کلا” مياد اينجا شيرين بازي درمياره بقيه رو ميخندونه با صحبتهاي شخميش. ولش کن داداش جدي نگيرشون ما تو واقعيت زندگي ميکنيم ولي اين شخصيتهاي خيالي تو رويا و توهم.

      2. مهدی چینی تو چرا نمیری فنون چینی آموزش بدی خیلی بهت میاد دادا هههه.. چون کشته مرده لیوان هستی اونم 820 خب حالا که استاد ما مهدی چین چانگ قصد داره طی یک رقابت نفس گیر کیا اپتیما از دور خارج کنه با ابر خودوری بی نام و نشان چینی خودش منم ازش حمایت میکنم و براش در پپسی باز میکنم البته از نوع تقل یعنی چینی

  4. سلام به همگی
    ببینید دوستان عزیزم بنظر من ادمیزاد با عشقه که در این دنیا زندست حالا این عشق میتونه عشق به خدا باشه به پدر و مادر باشه یا عشق به جنس مخالف و معشوق باشه یا حتی به یک شی باشه خصوصا ماشین ما ادما باید به افکار و عقاید و سلایق دیگران احترام بذاریم یا اگه احترام گذاشتن به خواسته های دیگران واسمون سخته میتونیم اصلا کاری به کار اون افراد نداشته باشیم و هر کی راه خودشو بره و این خیلی بهتر از اونیه که بخوایم خدایی ناکرده بخاطر ماشین دل همنوعمون رو بشکنیم بنظر من هیچی توی این دنیا ارزش نداره که ما ادما بخوایم بخاطرش دل همو بشکنیم علاقه ی من و یا امثال من به ماشینای چینی همچین هم چیز عجیبی نیست و مهمتر از اون اینه که این علاقه ایا به کسی ضربه ای زده؟ مطمئنا نه پس چرا به ادما بخاطر داشتن علایقشون که چیزی از ما کم نمیکنه گاهی طعنه یا کنایه بزنیم؟ یکی از مهمترین مرام های عشق ماشینای واقعی همین احترام گذاشتن به ماشینای دیگرانه که ممکنه گاهی اوقات مورد علاقشون نباشه اگرم میخواین نقد کنین هیچ اشکالی نداره اما واژه هایی مثل اشغال و بنجل و امثال اینا کلمات قشنگی نیستن میتونیم جاشون از کلمات دیگری استفاده کنین و همچنین اینکه بهتره اینجا در مورد ماشینا و مسائل فنیشون صحبت کنیم نه در مورد افرادیکه اینا رو انتخاب کردن و بخاطر انتخابشون بهشون ایراد بگیریم یا جز دسته ی خاصی خطابشون کنیم چون بنظر من شخصیت افراد مطلقا هیچ ارتباطی به ماشینی که سوار میشن نداره در کل دنیا دو روز بیشتر نیست پس چرا با بعضی حرفا و قضاوتا به کام هم تلخش کنیم به عقیده ی من باید ازش لذت ببریم چون واقعا این دنیا ارزش غصه خوردنو نداره ما فقط یه مدت توش مهمانیم و بعدشم سفر میکنیم و میریم پس حرص چیو بخوریم؟ اینکه ماشین فلان شخص برندش اعتبار نداره و به همین دلیل سرزنشش کنیم ؟ از دید من هیچ اشکالی نداره یکیم از ماشین چینی لذت ببره بیایم دنیا و زندگیو از یه زاویه دیگه ببینیم و با هم مهربون تر باشیم اونوقت مطمئن باشید دنیا جای قشنگتری میشه چون این اواخر کل کل راه افتاده بود بین طرفداران ماشینای چینی و غیر چینی و اسم بنده رو هم اوردن این صحبتا رو انجام دادم ببخشید که خیلی حرف زدم و سرتونو درد اوردم امیدوارم زندگی همیشه به کامتون باشه خدانگهدار همگی

    1. اگه تو مهدی نیستی اشکال نداره تا جون در تن داری عاشق چینی ها باش اما اگه مهدی باشی کار اشکال پیدا میکنه چون این فرد علاف و بی هویت درصدد نشان دادن کیفیت نداشته چینی هاست مثل حقیقت روشن و آشکار که چین در کالاهاش هیچ کیفیتی نداره و سعی میکنه بهر قیمتی بفروشه این رفتار جنون وار در فروش بخاطر ضعف در کیفیت و نوآوری و عدم تونایی رقابت با محصولات بین المللی است چینی ها یک کار را خوب بلدند کپی و نقص کپی رایت بی هیچ هماهی در اصل قضیه
      هیچ برندی از چین تا بحال نتوانسته طرلحی مستقلی داشته باشد
      یعنی شاسی و پلت فرم مستقل و انجین و گیربکس
      بهر حال امیدوارم که برندهای با کیفیت آسیایی و اروپایی و آمریکایی بالاخره یک روز وارد کشور شوند تا از شر چینی های متقلب خلاص شویم

      1. خودروهای جدید چری طراحی مستقلی دارند حتی جلوی پنجره ی تمامی محصولات چری خیلی شبیه هم شدن و همچنین خودروهای جدید بی وای دی هم همینطور شما یه نگاه به جلو و عقب بی وای دی تانگ 2018 بنداز و مقایسش کن با بی وای دی Qin 2018 از نظر چراغها و جلو پنجره خیلی شبیه هم هستند این نشون میده کم کم دارن طراحیشون مستقل میشه و ضمنا همین بی وای تانگ که عرض کردم 530 اسب بخار قدرت داره گشتاورشم 850 هست با مصرف سوخت تنها دو لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد پنج ثانیه اینا بنظرتون چیز خاصی نیست؟ مطلبی میخوندم که نوشته بود بی وای دی به همراه تسلا بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی در جهان هستند و اتوبوس های برقی شهرهای لس انجلس و لندن و خیلی از شهرهای اروپا و قاره امریکا بی وای دی هستن صحبت موتور مستقل کردین باید بگم الان تمام موتور های محصولات جدید بی وای دی و ام جی و جیلی و ………….توسط خودشون طراحی و ساخته میشن و ضمنا اوناییم که توسط خودشون ساخته نمیشن به سفارش همون شرکتای چینی طراحی شدند و نمونه ی اون موتور ها رو شما توی ماشین دیگه ای نمیبینید مثل موتور 1500 جک جی دنده دستی که توسط ای وی ال طراحی شده و فقطم مختص جک هست یا همون موتور معروف 2000 محصولات قدیمی چری که روی ام وی ام 530 هم بود اونم به همین شکل فقط مختص چری بوده

        1. آقا صالح بی خیال شو داداش. بحث بی فایده ایه مثل کوبیدن آب در هاونه. هیچوقت یادم نمیره اوایل دهه ۷۰ که ماشینهای کره ای مثل هیوندا اکسل و اکسنت و سوناتا و دوو ریسر و اسپرو و … اومدن تو این مملکت یکسری از همین افراد بودن که دقیقا همین حرفا رو راجع به اون ماشینها میزدن.در صورتیکه آیا واقعا ماشینهای بدی بودن؟ نه خیلی هم خوب بودن. چون طراحی خودروها خیلی طیف و گستره وسیعی نداره و اشباع شده تقریبا الان بقول این دوستانمون کپی کاری مرسوم شده و کسی هم اینقدر مته به خشخاش نمیزاره (البته تو کشورهای خارجی نه مثل برخی دوستان در کشور عزیزمون) برای مثال کیا اپیروس جلوش شبیه بنزه و عقبش مثل لینکلن آمریکایی یا بنز الان چند ساله قیافش شبیه ماشین کره ایها شده. واقعا من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم اونی که بخواد متوجه بشه میشه.

          1. آخه با چه اعتماد به نفس کاذبی میای و خودورهای جهانی کیا هیوندای با یه عده چینی بی نام و نشان مقایسه میکنی چرا به زور میخوای بگی چینیها هم عددی هستند در خودورسازی؟؟ جنس چینی در همه جای جهان به عنوان کالای فیک و تقلبی شناخته میشه بخصوص خودرو بهر حال من نمیدونم این اصرار و پا فشاری بابت چیه
            ببین کاربر مهدی کره ای ها از همون روز اول کیفیت داشتند مثل پراید های آلفا و بتا دوو ریسر دوو اسپیرو هیوندای اکسل و اکسنت و کیا ریو مونتاژی سایپا که متعلق به 2006 بود
            اما چینی ها از 15 سال پیش تا الان متقلب هستند و خودورهاشون از روز اول کیفیت نداشتند مثل لوبو چری a100 و لیفان x50 و 520 و 530 و غیره تا الان هم فقط ظاهر تغییر دادند و در کیفیت ترقی نکردن من ندیدم کسی با جرات بتونه یک خودوری چینی به کسی پیشنهاد بکنه من سال 93 تا 94 یک دستگاه جک جی 5 داشتم از روز اول یاطری خالی میکرد و قطعه پلاستیک نگهدارنده اهرم موتور همون روز ائل تو شرکت موقع تحویل شکست و ازش نداشتن و تا روز آخر همونطوری بود باطری روز اول چون خودور استارت نمیخورد گفتن جز گارانتی نیست و خلاصه کلی عذاب کشیدم تا فروختمش همزمان سال 96 یکی از آشنایان امجی 6 خرید که اون هم مشکلات عدیده ای داشت مثل خم شدن و تاب برداشتن دیسک ها صدای تقه گیربکس و روکش داشبورد که بر اثر یک گرمازدگی کج شده بود و قطعه پیدا نمیشد در کل چینی ها هنوز هیچ حرفی در صنعت خودرو برای گفتن ندارند و کرهای چون خوب شروع کردن و در ذهن مردم چیزی جز کیفیت ارائه ندادند مردم اعتماد کردن اما چینی با تقلب فقط در صدد فروش بیشتر هستند و کفیت اصلابراشون مهم نیست

          2. برو پول جور کن قسطای سراتو سایپایی بیشتر عقب نیوفته نمیخواد زیر پستای من مدیحه سرایی کنی‌.حرفی که از روی عدم اطلاعات و کینه نوشته بشه نه تنها تاثیری رو مخاطب نداره بلکه باعث میشه بیشتر روت حساس بشن و هیچ توجهی نکنن دیگه به حرفات.

          3. با نظر اقای سانمارتین کاملا موافقم دادا ..حرف حق جواب نداره حالا که کم آوردی میگی خودروی قسطی خریده ؟ خریده تورا سننه؟مگه اقساطش تو میدی که جلز ولز میزنی ! اصلا حالت تدافعی و جنگی داری تو و حرف حساب حالیت نیس در ضمن تا جاییکه من کامنت ها رو دیدم تو مدیحه سرایی میکنی و شخصیت کاذبی بنام بد نام درست کردی و خودت جواب خودت میدی کاش بجای اینکارا یکم انصاف داشتی و منطق و بجای جوش آوردن و فحاشی و گنده گویی یکم تعقل بهر حال خریدن یک خودور بصورت قسطی یا نقد بستگی به درآمد شخص داره و اصلا ربطی به کیفیت خودور نداره

          4. برو عمو جون تو خودت سانمارتینی از اونجا که خودرو رو خودور مینویسی.جمع کن جون مادرت هر وقت اقساطت تموم شد بیا کل کل کن.نه دادا اقساط تو رو من نمیدم منتها واسه کسی هم شکر اضافه نمیخورم که بخوام بهش بگم چی بخره یا چی نخره.صلاح مملکت خویش خسروان دانند. شما بقول خودت رفتی سراتوی قسطی برداشتی مبارکت باشه منم 820 برداشتم مبارکم باشه. حالا سننه مربوط میای بخیال خودت افشاگری کنی??مگه کسی مال پدرتو خورده??بزرگ شو یکم.

          5. اشتباه تایپی بود شوما به دل نگیر/ مودبانه تایپ کنید و به خودروی دیگران توهین نکنید . اخطار آخر از مدیریت سایت

          6. خود گویی و خود خندی و خود جواب خود را دهی/ عجب مردک هنرمندی
            اخطارم میدی حالا؟چشم من خیلی ترسیدم و تحت تاثیر قرار گرفتم. اخطارم وقتی بده که قسطات تموم شد و دیگه قرض و قوله نداشتی دادا. مرسی که هستی :-*

          7. اخطار از طرف من بود ، در بحث های خود احترام یکدیگر را حفظ کنید و در کامنت ها از کلمات مودبانه استفاده کنید .

          8. جناب بنده اصلا انسان مبادی آدابی هستم اما این کاربر مجهول الهویه (ملقب به مهدی)با صد نقش و نام هروز به افرادیکه خودروی خودشون از جمله بنده با شرایط خریدن تحقیر میکنه نمیدونم چه قصدی داره و هدفی اما به ایشان چه ارتباطی داره این موضوع الله و اعلم؟؟ بهر حال شما که اخطار میدید لطفا یه نیم نگاهی به کامنت های پر از توهین و افترا این شخص بندازید تا حساب کار دستتون بیاد

          9. حالا بل نگیر جناب مبادی آداب.خوب شد نمردیم و معنی تربیت و فهم و شعورم از شما یاد گرفتیم.اصلا معنی مجهول الهویه رو میدونی که میای مینویسی؟ از اسمای هر دوتامون مشخصه که کی مجهول الهویست.قضاوت اینکه کی اول بی ادبی و افترا رو شروع کرده با کاربرهای سایت.همه ی کامنتها در همه پستها موجوده .خوش باشی

          10. تا جاییکه من نظرات پیگیری کردم مقصر مهدی بود که گاهی با نام بد نام کامنت میزاشت ضمن اینکه مدام سانی مسخره میکرد و میگفت برو قسطات بده بعد بیا نظر بده ببین مهدی مشکلات معیشتی یا اقساط مردم که نباید بشه موضوع مشخره بازی هات تو جند سالته که راحت به هر کس و ناکسی توهین میکنی در تعجبم چطور نظرهای تورو منتشر میکنه این قانع خان ؟

          11. توروب هم جزو سبزیجات نیس هیچ خودروی چینی تا بحال در ایست برترین و با کیفیت ترین خودروها قرار نگرفتن کاری که کره ای ها هر سال انجام میدن و بلحاظ کیفیت و امنیت و زیبایی جوایز و عناوین از آن خود میکنند طرفداری بی حد و مرز تو از بک خوددوی مجهول و بی نام و نشان و بی کیفیت که تولیدش متوقف شده نشان از دلبستگی بیمار گونه تو داره

          12. بابا دمت گرم هروقت کم میاری با یه آیدی میای خوش خدمتی سانمارتین (خودتو) میکنی بعد دقیقا زیر همون خودت از خودت تعریف میکنی.باشه آقا جون شما مارک سوار و مارک پوش و مارک خر و هر چه مربوط به مارکه ما هم مجهول و بی نام و نشون دوست و دلبسته ی بیمارگونه.منتها با این تفاوت که ما نقد پول میدیم اون مجهولا رو میخریم نه قسطی و با قرض و قوله.در ضمن مشخص کن با خودت چند چندی اگر ماشین چینی بد و آشغاله دیگه به صالح نگو برو فلان ماشین چینی رو بخر چون به این میگن بیماری دوگانگی شخصیتی. فکر کنم همه دیگه تو این سایت متوجه شدن که بیمار کیه و به پر و پای بقیه میپیچه.اونم مشکل از خودت نیستا بخاطر بیکار بودنته اگر یه شغل آبرومند داشتی هیچ وقت وقتتو برای نوشتن خزعبلات تو این سایت تلف نمیکردی.

          13. ضمنا سن و سال من هر چقدر باشه مطمئن باش از جنابعالی بزرگترم و بیشتر تو جامعه بودم.جناب قانع خودش کاملا واقفه که کی تو این سایت داره بلوا به پا میکنه. جالب اینجاست که شما توقع داری همه نظراتت منتشر بشه بی هیچ کم و کاستی اگرم کسی جوابتو داد دست به دامن آقای قانع میشی که نظراتشونو منتشر نکنید.اسم اینو چی میزاری اونوقت؟؟؟

        2. من ۶ سال چری ایکس ۳۳ داشتم و اگر ازش خسته نمیشدم و نیاز به خودروی با پرستیژ بالاتر نداشتم هرگز خودرو را نمیفروختم،در طی ۶ سال فقط یکبار تعویض درب رادیاتور و صفحه کلاچ نشان از قابلیت اطمینان این خودرو برای من دارد و با اطمینان اعلام میکنم نه تنها طلق چراغها طی ۶ سال استفاده زرد و کدر نشده بود بلکه روکش صندلیها نیز دچار فرسایش غیر طبیعی و یا پارگی نشده بودند،و با اطمینان خاطر به هرکس که از بنده مشاوره بخواهد این خودرو را پیشنهاد میکنم،کما اینکه تولیدات جدید قطعا از عملکرد و کیفیت بالاتری نیز برخوردار میباشند،به گمان بنده سخن از قابلیت اعتماد پایین تولیدات و خودروهای چینی با واقعیات موجود در جهان سازگار نیست،کما اینکه بیشترین تعداد دکل های و پلت فرم های غول پیکر نفتی فعال در سطح جهان چه در زمینه حفاری و دریلینگ چه در بحث استخراج متعلق به شرکت CNPC چین و ساخت این کشور هستند

    2. احیانا رشته تحصیلیت فلسفه نبوده؟ اگر بوده بدون این حرفایی که زدی شاید بدرد کتابای فلسفی بخورن اما بدرد سایت ماشین نمیخورن گفتی چطوری دنیا قشنگ تر میشه درسته؟ دنیا زمانی قشنگ تر میشه که شما و افرادی که عقاید شما رو دارن ماشین چینی نخرن و منم در بخش ماشین نمیتونم به عقیدت احترام بذارم و بگم اگه ماشین چینی دوست داری برو بخر و به قول خودت لذت ببر این حرفای فلسفیم که زدی فقط واسه توجیه اشتباهتن که ماشین چینی خریدی یکم اطلاعاتتو از ماشین ببره بالا تا مجبور نشی ماشین چینی بخری

      1. به نظرات و عقاید و علایق مردم احترام بذارید اقای محترم ، در غیر اینصورت از کامنت گذاشتن محروم خواهید شد.

        1. با عرض سلام خدمت جناب آقای قانع.من قبلا هم ازتون درخواست کرده بودم که قابلیت نظر نوشتن رو برای همه بردارید تا شاهد اینجور بی احترامیها ، داستانهای ساختگی و دلالی کردن برای یکسری از خودروهای خاص و بی کیفیت ساخت داخل از طرف یکسری از کاربران نباشیم.طرف خودش میگه یه سراتوی قسطی خریدم بعد میاد اینجا با چند تا اسم مختلف هر چی به دهنش میاد میگه و انتظار هم داره همه مثل اون فکر کنن.آقا صالح متن قشنگی نوشته بود باز دیدین چی اومده زیرش نوشته.متاسفانه سایت بررسی تخصصی خودرو تبدیل شده به محلی برای خاله زنک بازی.من دوست داشتم و صلاح دونستم با پول خودم برم ماشین چینی بخرم به کسی چه ربطی داره بیاد اینجا بخواد اظهار نظر کنه و فحش و فضیحت بگه؟؟شما اگر دوست نداری برو چهارصد پونصد میلیون پول بده سانتافه و آزرا و اپتیما و راو ۴ و … بخر حق توهین به بقیه رو نداری. تا اوضاع این سایت بدتر از این نشده خواهشا جلوی نظر گذاشتن همه رو بگیرید و فقط مطالب تخصصی خودتونو بزارید چون ما که کارشناس ماشین نیستیم که بخوایم بیطرفانه نظر بدیم اگر از یه ماشین خوشمون بیاد ازش خدا میسازیم و اگر از یه ماشین بدمون بیاد لجن پراکنی میکنیم. ما ایرانیها جنبه آزادی و دموکراسی رو نداریم. با تشکر

          1. سلام ، نمیشه که دهان مردم رو بست ، خودشون باید به این حد از درک برسن که احترام همدیگه رو نگه دارن. در مورد چیزی هم که گفتین ، تذکر میدیم ، اگر اون فرد ادامه داد از کامنت دادن محروم میشه. بعد اصلا از کجا معلوم که سراتو حتی قسطی خریده باشه؟ دروغ که مالیات نداره . زیاد جدی نگیرید این قبیل افراد رو.

          2. ممنونم. پس خواهش دارم از این به بعد هر کامنتی که حاوی بی ادبی، داستانهای خیالی و متوهمانه، تعریف و تمجید بیخود از یک ماشین خاص و یا بدگویی از یکسری دیگه از ماشینها بود منتشر نکنید چه میخواد از طرف من باشه و چه از طرف هر شخص دیگه ای. شما خودتون قطعا کارشناس خودرو هستین، تشخیص موارد بالا هم که عرض کردم خدمتتون با خودتون. موفق باشید.

      2. رشته ی تحصیلی من فلسفه نبوده و ضمنا من قبلا هم گفتم بنده یک دستگاه ال 90 دارم و ماشین چینی ندارم که بخوام به قول شما با اون حرفا اشتباهمو توجیه کنم اما چند سالی از عمر النودی که دارم گذشته و دیگه داره به خرج میافته به همین دلیل میخوام بفروشمش و یه ماشین صفر بخرم و با پولی هم که دارم تنها گزینه های صفر کیلومتر خودروهای چینی هستند و به احتمال زیاد بی وای دی f3 بگیرم دربارشم تحقیق کردم و اطلاعاتیم در موردش دارم و فکرم نمیکنم خریدش اشتباه باشه

        1. صالح شما چرا نگاهی به امجی 360 توربو نمی اندازی خودروی خوبی است من تجربه رانندگی باهاش داشتم بعلاوه کیفیت ماتریال داخلی آن از سایر چینی ها بالاتر و یک مقدار بهتر است طراحی معقول تری دارد و در آن از طراحی های
          سایر چینی ها معقول تر است اگر چانگان ایکس تی وارد میشد من 100 درصد اونو پیشنهاد میکردم چون طراحیش فرای همه چینی هاست اما در حال حاضر امجی 360 بهترین گزینه بحساب میاد

          1. شما خودت هم معلوم نیست با خودت چند چندی
            اون بالا میگی هیچ ماشین چینی خوب نیست حالا اینجا اومدی تعریف میکنی
            من فکر میکنم بعضی وقتا از یه چیزی عصبانی هستی میای اینجا سر ماشین چینی خالی میکنی
            من طرفدار ماشین چینی نیستم ولی از این همه تعصب شما تعجب میکنم.
            همیشه در حال جبهه گرفتن هستید. و از نظر من مسبب اصلی این همه اشوب توی کامنت ها شما هستید.
            کاش حداقل یه تذکری به شما میدادن که توی کامنت هاتون تغییری ایجاد کنید

          2. حق با شماست ام جی 360 توربو ماشین خوبیه اما بی وای دی f3 که مد نظر منه شصت و پنج میلیونه ولی ام جی 360 توربو فکر کنم نزدیک صد میلیون شده حالا نظرتون در باره ام جی 360 دنده ای چیه؟ چون دنده ایش از نظر قیمتی رقیب بی وای دی f3 هست من سوار f3 شدم بنظرم سیستم تعلیق نرمی داشت ترمزای خوب هندلینگ مناسب دنده و کلاچ نرم هم از دیگر مزایاش بودن موتور و گیربکسشم هماهنگی خوبی با هم داشتن مثل النود و با اینکه از النود بیش از صد کیلو سنگینتر بود و حجم موتورشم صد سی سی کمتر بود ولی از نظر شتاب و کشش مقایسش کردم با النود دیدم ازش کم نمیاره واسه من مسائل فنی از اپشن مهمتره اما اپشن های خوبیم داشت تو این رده قیمتی مثلا یه دوربین داشت زیر اینه که موقع پارک کردن فاصله با جدول رو توی مانیتور نمایش میداد در کل ازش خوشم اومد و نظرمو جلب کرد مهمترین نقصشم بنظرم همین کیفیت متریال داخلیش بود که مثل النود پلاستیک خشک بود شاید بعضیا بگن واسه یه ماشین اقتصادی در این رنج قیمت طبیعیه اما من دوست داشتم کیفیت متریال اتاقش یکم بهتر باشه حالا بنظر شما ام جی 360 دنده ای در مقایسه با بی وای دی f3 چجور ماشینیه؟ چون تجربه رانندگی باش ندارم اما بخاطر قیمتش یکی از گزینه هام واسه خرید بود ولی چون تو استانمون فعلا نمایندگی نداره نرفتم در بارش تحقیق کنم ولی اگه شما در بارش تحقیق کردید خواهشا اطلاعاتتونو در اختیارم قرار بدید و لطفا یه مقایسه ای بین f3 و 360 دنده ای بکنید ببینم کدوم ارزش خرید بیشتری داره چون شرکت اذویکو داره تعداد نمایندگیاشو افزایش میده و شایدم به زودی یه نمایندگی اینجا زد
            در مورد چانگان ایدوxt هم درست میفرمایید خودروی جذابی بنظر میاد با 170 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور و جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه

          3. تشکر از بذل توجه شما صالج در مورد بسترن بی 30 این خودرو کیفیت تقریبا خوبی داره اما یک ضعف اساسی داره که منو از خریدش برحذر میکنه طراحی قسمت جلوی خودرو واقعا عالیه و جزو خودروهای 2016 محسوب میشه بلحاظ فنون طراحی اما متاسفانه نمای عقب اینخودرو متعلق به دو دهه پیشه و هیچ تناسبی با جلوی خودرو نداره استایل بسترن b30 در مقایسه با امجی 360 خیلی ابتدایی بنظر میرسه امجی پیشینه معتبری داره و توی انگلیس طراحی شده و خیلی اصولی تر از سایر خودروهای چینی است مثل اور هنگ مناسب ستون های c و نمای جانبی اصلاح شده که بیشتر شبیه خودروهای کر6 ای است در داخل انجی مواد واقعا کیفیتی تقریبا بالایی دارند و احساس یک خودروی چینی بمن که این همه در مورد کیفیت حساسم دست نداد واقعا چیدمان کنیول و دکمه ها خوب و بجا هستند اما بی 30 واقعا کیفیت ابتدایی داره و در مقابل سایر چینی ها تفاوت خاصی نداره امجی برند بسیار بالاتریه و موتورش طراحی روور است و یک پشوانه فنی بالای مهندسی داره لذت رانندگی با بسترن خوب و معقوله اما من توی بی 30 که نشستم دقیقا حس و حال ام وی ام 315 بهم دست داد بهر حال خودتون در نهایت تصمیم میگیرید اما بنظر من کیفیت امجی 360 مقداری بیشتر از آریزو 5 توربو که هردو اونها را یکی از آشنایان برای خودش و همسرش خریده و بنظر من و اعتراف همون شخص کیفیت امجی واقعا بالاتره

          4. خوده FAW با قاطعیت گفته در طراحی بسترن بی 30.در نمای جلو از نسل های گذشته فولکس واگن جتا و یک خودرو از محصولا مزدا استفاده کرد. در نمای بغل هم از طراحی یکی از خودروهای کمپانی لادا که اوندهم از روی فورد کپی شده بود استفاده شد. در نمای عقب هم کپی بد و سبکی از کیا فورته 2011 شاهد هستیم. واقعا دو دهه قبل را از کجا اووردید؟ لطفا ثابت کنید. تنها ضعف این خودرو پیشرانه و داشبورد خشک و بی روح هست. البته سیستم تعلیق هم مورد پسند نیست. این خودرو در سال 2014 و 2015 معرفی شد و حداقل در حد و اندازه خودش امکانات خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا