اخباراخبار داخلیکارمانیا

افتتاح پیست تست درایو کارمانیا

کارمانیا یکی از شرکت های تازه وارد در صنعت خودروی ایران است که چند سالی می شود با همکاری شرکت چینی بی وای دی که به نوآوری مشهور است ، محصولاتی را در سگنمت SUV و سدان به بازار داخلی ارایه کرده و سعی در تنوع بخشی به سبد محصولاتش و افزایش نمایندگی هایش در سطح کشور دارد.

با وجود مشکلات موجود در صنعت خودرو،کارمانیا به سمت پیشرفت حرکت می کند و در جدیدترین دور از این پیشرفت ها ، این شرکت اقدام به افتتاح پیست تست درایو اختصاصی خود نموده است و از این پس مشتریان این شرکت و علاقمندان به خودروهای بی وای دی می توانند تجربه رانندگی را در این پیست تجربه کنند.

این پیست در کیلومتر 16 جاده مخصوص تهران – کرج قرار دارد و پویا سالاری شریف ، مدیر عامل شرکت کارمانیا به همراه اعضای هیات مدیره شخصا این پیست را افتتاح کردند.

 

بی وای دی از دید مالکان ایرانی و چینی

 

در این پیست دو خودروی بی وای دی S6 مربوط به دو تن از مالکان قرار داشت که کارکرد بالایی داشتند. خانم هونگ یان یانگ اولین مشتری چینی بی وای دی در ایران است و بی وای دی را به دیگر برند های چینی ترجیح داده است. نکته جالب در مورد این خودرو سر و صدا نداشتن کابین ، تغییر نکردن کیفیت چرم های صندلی و از فرم خارج نشدن تزیینات و ادوات داخلی خودروست. وی افزود که در چین نیز ، بی وای دی یکی از برترین برند ها در زمینه کسب اعتبار از سوی مشتریان است .

لازم است بدانید که بی وای دی در زمینه خودروهای هیبریدی و الکتریکی فعالیت گسترده ای دارد و طبق آمار رسمی ، نیمی از خودروهای الکتریکی جهان هم اکنون در چین فعال هستند. موضوعی که امیدواریم با برنامه ریزی های این شرکت ، در ایران نیز صورت بگیرد و شاهد حضور چشمگیر خودروهای هیبریدی و الکتریکی از نوع سبک و سنگین در جاده ها و خیابان های کشورمان باشیم.

مالک دوم نیز اظهار می کند که از خرید خود راضی است و از اینکه به بی وای دی به عنوان یک برند معتبر و با کیفیت چینی اعتماد کرده ، کاملا خرسندمی باشد.از جمله مواردی که وی ذکر کرد ، علاوه بر نکات فوق ، نفوذ کم صدای پیشرانه به کابین ، حفظ کیفیت رنگ و کم استهلاک بودن و به خصوص کم خرج بودن از نظر تعویض قطعات یدکی است. وی هم چنین از خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا کاملا رضایت داشت. در ادامه مراسم از این دو مشتری تقدیر به عمل آمد.

 

آشنایی با پیست

در قسمت اول پیست ، عملکردی برای آشنایی بازدید کننده با خودرو تدارک دیده شده و سپس می توانید با عبور از دست انداز های مختلف ، عملکرد سیستم تعلیق و فنربندی خودرو را محک بزنید. هم چنین در طی عبور از مسیر دشوار ، قابلیت آزمون کیفیت اجزای اتاق را نیز خواهید داشت.

در قسمت دوم ، یک مسیر مارپیچ برای بررسی هندلینگ و پایداری خودرو تدارک دیده شده و می توانید تست اسلالوم را در این قسمت اجرا کنید.لازم به ذکر است که بی وای دی S7 مجهز به سیستم های کنترل پایداری الکترونیکی است و این سیستم ها ، خودرو را درمسیر حفظ می کنند.

در سومین قسمت پیچ نیز یک مسیر مستقیم برای مخاطبین تدارک دیده شده که در آن می توانند اقدام به شتابگیری از صفر تا صد کیلومتر کنند و عملکرد سیستم ترمز را بررسی نمایند. در پایان پیست نیز وارد قسمت ریکاوری خواهید شد. در مورد تست و بررسی بی وای دی  S7 در این پیست ، مطلبی جداگانه نگارش شده است که از طریق لینک زیر می توانید به آن دسترسی باشید

تست و بررسی بی وای دی S7 در پیست اختصاصی کارمانیا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا