ایرانول از روغن موتورهایی با بالاترین سطح کیفی رونمایی کرد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | 1 نظر

ایرانول از روغن موتورهایی با بالاترین سطح کیفی رونمایی کرد

مراسم رونمایی از چهار محصول جدید ایرانول با بالاترین سطح کیفی (سوپررونیا، سوپررونیا هیبریدی، سوپر رویال و سینتیوم) دارای تاییدیه بنز و رنو در هتل همای تهران، برگزار شد .

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، در این مراسم که در شب ولادت حضرت معصومه (س) و با حضور مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو، آقایان چگینی مدیرحراست شستا، خسروی عضو هیات مدیره تاپیکو و معاون اداری و مالی صندوق سرمایه‌گذاری سازمان بازنشستگی برگزارشد، از چهار محصول جدید ایرانول رونمایی شد.

مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مراسم طی سخنانی، گفت: چهار محصول جدید ایرانول دارای بالاترین سطح کیفی روز دنیا می‌باشد که روغن موتور سوپر رونیا با سطح کیفی SN و گرید 5W30 مناسب برای تمامی خودروهای خارجی در ایران، سوپر رونیا هیبریدی که برای نخستین بار تولید شده و دارای سطح کیفی SN و گرانروی 0W20 می‌باشد مناسب برای تمامی خودروهای هیبریدی، سوپر رویال با سطح کیفی SM و گرید 5W40 که حتی برای ون‌های دیزلی نیز مناسب است و سینتیوم محصول مشترک ایرانول و پتروناس با سطح کیفی SN و گرانروی 5W30 می‌باشد که عرضه شده است.

وی تاکیدکرد: خوشحالم که در سال حمایت از کالای ایرانی چهار محصول با کیفیت را به بازار عرضه خواهیم کرد تا از خروج ارز برای واردات روغن موتور جلوگیری شود و تمامی خودروهای وارداتی و هیبریدی می‌توانند روغن خود را با کیفیت همسطح روغن‌های مشابه خارجی و حدود 40 درصد قیمت کمتر تامین کنند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کیفیت برتر را شعار کلیدی و استراتژی این شرکت دانست و گفت: با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و تکمیل سبد کالای خود توانستیم فروش انواع روغن موتورهای ایرانول را با حدود 50 درصد افزایش از 110 میلیون لیتر سال 94 به 160 میلیون لیتر در سال 96 برسانیم و سهم بازار ایرانول را از 19 به حدود 27 درصد افزایش دهیم.
مهندس اسحاقی تصریح کرد: چند محصول جدید دیگر بنزینی و دیزلی نیز جزء برنامه‌های این شرکت است که طی ماههای آینده و پس از آماده‌شدن اطلاع رسانی خواهد شد .
در این مراسم از ماکت محصولات جدید ایرانول رونمایی شد که به زودی به بازار عرضه خواهند شد.


1 دیدگاه

  1. امير | تیر 27, 1397 | لینک نظر

    ایرانول از روغن موتورهایی با بالاترین سطح کیفی رونمایی کرد
    آرزوي موفقيت هاي بيشتر.