اخباراخبار داخلی

ایران‌خودرو جایگزین خودروی تندر90 را برای مشتریان مشخص کرد

ایران‌خودرو ساعتی قبل با انتشار بخشنامه‌ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر90 را مشخص نمود.

ایران‌خودرو جایگزین خودروی ال90 را برای مشتریان مشخص کرد

ایران‌خودرو ساعتی قبل با انتشار بخشنامه‌ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر90 را مشخص نمود.

طبق اطلاعاتی که حدود دو هفته قبل “ایران جیب” منتشر کرده بود تولید خودروی تندر90 پس از 11 سال در ایران خودرو متوقف شده است.

پیرو این گزارش، شرکت ایران خودرو در بخشنامه ای به نمایندگان خود نوشت:

به استحضار ميرساند با توجه به تاخير در تعهدات  تكميل وجه شده خودروهای تندرE2 دستي و تندر پلاس اتومات مطابق برنامه فروش های ذيل، مشتريان ميتوانند در صورت تمايل به خودروی H30 CROSS  تبديل نمايند .لذا نمايندگي هاي مجاز موظفند در اين خصوص اطلاع رساني  و تبديل در سيستم سيتريكس به مشتريان ارائه نمايند.

نتیجه تصویری برای اچ سی ایران جیب

2 دیدگاه

  1. وقتی از تولید یک خودرو متعلق به سال 2002 با ب ند داچیا رومانی بنام لوگان و نام تحاری ال 90 عاجز هستند اعم از موتوری و گیربکس و ساندرو هم ممکنه تولید نشه چطور میتونن سراتو 2013 تولید کنن؟؟ مطمئنا سراتو هم دیگه (مونتاژ) نخواهد شد و بجاش یک خودروی چینی بنام چانگان xt تحویل میدن اگر چانگان xt مونتاژ بشه یک خودروی جدید با ظاهری زیبا و قدرتی بالاست که بنظرم خریدش با استقبال مواجه میشه بسیاری از خودروها مثل 207 اتومات هم ممکنه تولید نشن و مشکل تامین قطعه پیدا کنند

  2. چه مضحک.اونی که ال نود نوشته اگه اچ سی کراس می خواست از اول می گرفت.در ضمن به جای اچ سی کراس بدقیافه ۲۰۶ مناسبتره چون از نظر فنی یکی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا