اخباراخبار داخلی

نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت کامل برگزار خواهد شد

در نشست خبری که به منظور اطلاع رسانی در مورد هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات مشهد برگزار شد، هوشنگ نژاد مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد و مریم ثابت، مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس که مجری این نمایشگاه است، به خبرنگاران اطلاعاتی را ارایه کردند.

در این نشست خبری، هوشنگ نژاد مشهد را پل ارتباطی میان روابط صنعتی و تجاری ایران با کشورهای آسیای مرکزی دانست و به توانمندی های استان خراسان در زمینه تولید خودرو و قطعات مربوطه اشاره کرد. وی هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد را جز شناخته شده ترین نمایشگاه های خودرو در ایران دانست و مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد را یکی از با سابقه ترین و فعال ترین مجموعه های نمایشگاهی کشور برشمرد.

ایده تجارت هرمس، قوی ترین مجری نمایشگاه های خودرو

هوشنگ نژاد در ادامه صحبت هایش ایده تجارت هرمس را قوی ترین مجری برگزاری نمایشگاه در مشهد دانست و از اختصاص فضای چهل هزار متری نمایشگاهی به این شرکت خبر داد.این فضای نمایشگاهی تماما در اختیار شرکت های خودروساز و قطعه ساز ، ارایه دهندگان نرم افزارهای مربوطه، سازندگان خودروهای سنگین و شرکت های فعال در صنعت موتورسیکلت قرار گرفته و جز نمایشگاه هایی محسوب می شود که خودروسازان و قطعه سازان در کنار یکدیگر حضور دارند.

در این نمایشگاه بخش های جذابی نیز برای جلب مخاطبان در نظر گرفته شده که عبارت است از تست درایو، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، برگزاری حرکات نمایشی و حضور خودروهای آفرود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: مشهد موقعیت استراتژیکی در بین دیگر شهرهای بزرگ ایران دارد و در طول سال بیش از 25 میلیون زائر به مشهد سفر می کنند. این شهر بیشترین ظرفیت هتلی کشور را در اختیار دارد و ظرفیت حمل و نقل هوایی و ریلی آن از دیگر شهرها بیشتر است. وی پیش بینی کرد در حدود 60 الی 65 درصد بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودروی مشهد، از استان های دیگر باشند.

 

رزومه موفق ایده تجارت هرمس

در ادامه صحبت ها، مریم ثابت مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس بیان کرد: این شرکت رزومه موفقی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی، از جمله دو دوره نمایشگاه خودروی تهران دارد و در نمایشگاه خودروی مشهد که از روزهای شانزدهم تا نوزدهم مردادماه برگزار می شود، 150 شرکت حضور خواهند داشت که صد شرکت داخلی و پنجاه شرکت خارجی هستند. زمان بازدید از این نمایشگاه نیز به دلیل گرمای هوا، از ساعت 17 تا 23 خواهد بود.

وی در ادامه صحبت هایش افزود: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضایی ویژه را برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان ایجاد کنیم. برای جذب رضایت بازدیدکنندگان از این مجموعه و راحتی در ایاب و ذهاب آنها، از مدتها پیش با تاکسی رانی مشهد قرارداد های مربوطه منعقد شده و هم چنین هماهنگی های لازم با مترو و اتوبوسرانی صورت گرفته تا بازدید کنندگان دچار مشکل نشوند. تا کنون حضور شرکت هایی همچون گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، گروه بهمن، خودروسازی کارمانیا، سیف خودرو، هایما و چانگان در این نمایشگاه قطعی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا