چری آریزو 5 توربو به پیست باز میگردد! برگزاری دور تازه تست درایوهای مدیران خودرو

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ | 3 نظر

چری آریزو 5 توربو به پیست باز میگردد! برگزاری دور تازه تست درایوهای مدیران خودرو

چری آریزو 5 توربو یکی از خودروهای جذاب و سرشناس برند چری است که چندماهی است در بازار ما حضور دارد و در این مدت به واسطه امکانات ایمنی و رفاهی خوب، موتور قدرتمند و شرایط فروش مناسب مشتری در کنار ارایه خدمات پس از فروش رضایت بخش، به یکی از محبوب ترین محصولات مدیران خودرو در ایران تبدیل شده است.
مدیران خودرو یکی از نختسین شرکت هایی است که بحث خدمات قبل از فروش را با برگزاری تست درایوهای مختلف برای محصولاتش به بازار معرفی نمود و معمولا هر چند وقت یکبار، شاهد برگزاری تست درایوهای این شرکت که با حضور جمعی از خریداران، علاقمندان و اصحاب رسانه برگزار می شود، هستیم.

 

 

جمعه تابستانی با سدان توربو

ظهر روز جمعه گذشته، مدیران خودرو پنج دستگاه چری آریزو 5 توربو را با همکاری نمایندگان خود در اختیار حاضران در رویداد تست درایو قرار داد و تقریبا تمامی کسانی که در این تست درایو حضور داشتند، توانستند تجربه خوبی از بررسی نزدیک آریزو 5 توربو بدست آورند. در این مراسم از کسانی که آریزو 5 توربو را در طرح های تابستانه این شرکت خریداری کرده بوده اند، دعوت به عمل آمد تا با محک زدن توانایی های خودروی انتخابی خود، از خریدشان اطمنیان حاصل کنند.

 

 

آریزو 5 توربو و رقبایی بسیار!

در طی چند سال گذشته، سدان های چینی بسیاری به بازار ایران عرضه شده اند که اکثر آنها قوای فنی یکسانی را ارایه می کردند. در حال حاضر دو سدان چینی در بازار ایران قابل خریداری هستند که مشتری پس از تهیه آنها، می تواند حس هیجان را در حین رانندگی با این خودروها تجربه کند که عبارتند از چری آریزو 5 توربو و ام جی 360 توربو اتوماتیک.
اما اگر خودروها را از نظر قیمتی مورد بررسی قرار دهیم، برای چری آریزو 5 توربو می توان رقبای زیر را نام برد: زوتی Z300، بسترن B50f و بسترن B30، لیفان 820، جک J5 اتوماتیک و دیگر خودروهای کره ای و ژاپنی سالخورده در بازار دست دوم.

 

 

برای کسانی که هنوز با آریزو 5 توربو آشنا نیستند

چری آریزو 5 توربو یک سدان اقتصادی سایز کوچک است و به خصوص مشخصات فنی آن، یعنی بهره گیری از موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس CVT، قرابت زیادی با سدان های معروف ژاپنی همچون هوندا سیویک دارد. این موتور کوچک به کمک توربوشارژر آمریکایی اش، می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور را به راننده ارایه دهد.

گیربکس CVT نیز در رانندگی های طولانی شهری به کمک راننده می آید و در سفرهای طولانی مدت، به وی کمک می کند تا مصرف سوخت ایده آلی را برای خودرویش ثبت کند. آریزو 5 توربو را می توان تلفیقی از یک سدان اسپرت و یک سدان اقتصادی خانوادگی دانست. با توجه به دمای بالای هوا در این روزها و میزان فشاری که در رویداد تست درایو بر روی خودروها وارد می شود، آریزو 5 های حاضر در پیست با کولر روشن و در شرایط تحت فشار، توانستند بدون مشکل ظاهر شوند و نظر مثبت حاضران را جلب نمایند.

 

 

خبرهایی از مدیران خودرو

در حاشیه این مراسم که با سخنرانی و خوشامد گویی بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری شروع شد، غفاری، مدیر فروش چری به خبرنگاران گفت : ما با ارایه محصولاتی متنوع توانسته ایم در شرایط فعلی بازار، بسیاری از خریداران که دسترسی به خودروهای وارداتی نداشته اند را به خود جلب کنیم و با ارایه خدمات پس از فروش و گارانتی های جذاب، مشتریان را راضی نگه داشته ایم.
وی ادامه داد:قطعات یدکی مصرفی خودروها تا سه ماه آینده در انبارهای ما قرار دارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت و خودروها نیز مطابق برنامه زمانی تحویل مشتریان می شود.وی از برنامه ریزی این شرکت برای عرضه دو محصول جدید چری به بازار ایران خبر داد که نخستین محصول، چری آریزو 6 بوده که در آینده نزدیک اخبار مربوط به رونمایی از این خودرو را از طریق سایت دنده 6 دریافت خواهید کرد.

 


3 دیدگاه

  1. آرزو آریزو | مرداد 9, 1397 | لینک نظر

    من قبلا سراتو داشتم راضی نبودم راه نمیرفت و دید نداشت همش میزدم دست انداز الان راضیم آریزو فایوز توریو خریدم هندلینگش از سراتو بالاتره کیفیتش بالاتره پلاستیک درجه یک برعکس سراتو که بازیافته موتور جوندارا و قدرتمند آریزو فایوز توربو ترمز دیسکی خنک کننده و صندلی ها مموری و عالی آریزو فایوز توربو باید با لکسوس مقایسه کرد که یکم بهتره از لکسوس

  2. رضا | مرداد 9, 1397 | لینک نظر

    دوستانی که اریزو 5 دارند خرید انرا توصیه می کنند.از نظر هندلینگ و استهلاک
    عرض می کنم.