اسلایدربررسیچینیمدیران خودرو

چرا باید ام وی ام ایکس22 بخریم؟

ام وی ام ایکس 22 یکی از موفق ترین محصولات مدیران خودرو در ایران است که سالهاست با همکاری چری، خودروساز  نوآور چینی، توانسته روز به روز در بازار ایران پیشرفت کند. تا کنون مدل های پر فروشی از تولید این شرکت نظیر ام وی ام 315 و ام وی ام 315 را شاهد بوده ایم که توانسته اند به عنوان یک خودروی اقتصادی مقرون به صرفه و کم دردسر، مخاطبان خود را طی سالها راضی نگه دارند. ام وی ام ایکس 22 آنطور که تا کنون ثابت کرده، ادامه دهنده راه محصولات موفق با برند ام وی ام در بازار خودروی ایران است. در این زمینه مطالبی منتشر کرده ایم که اگر مایل باشید، می توانید در ادامه به آنها نگاهی بیندازید.

پیشنهاد مطالعه:

عرضه تیپ جدید ایکس22 مجهز به ESP و آپشن های رفاهی جدید

کسب رتبه یک کیفیت ایکس22، حاصل یک دوره تکامل تکنولوژی و تولید

 

ستاره ای درخشان در بازاری به هم ریخته

ایران به لحاظ پویای بازار خودرویی خود، خواستگاه بسیاری از برندهای اروپایی و آسیایی است تا جایی که در آخرین نمایشگاه برگزار شده در تهران حتی پای برنده‌های آسیای جنوب شرقی و هندی نیز به ایران باز شد تا در کنار رقبای اروپایی و دیگر شرکت های چینی رقابت فشرده ایی را در ایران آغاز کرده باشند و در نگاه اولیه دست مشتری را برای انتخاب باز بگذارند،

اما این شرایط به ظاهر ایده‌آل، چندان تاب نیارود و با کوچکترین فشار های سیاسی معمول که طی دو دهه اخیر همواره بر صنعت ایران سایه افکنده بود، میدان را خالی کردند تا بی سرو صدا مشتریان خود را در ایران تنها گذاشته باشند. شرایطی که برای مدیران خودرو تازگی نداشت و باعث شد با تمام فشارهایی که بمانند سایر شرکت ها برای این خودرو ساز نیز وجود داشت، آن را مدیریت کرده و به فعالیت تولیدی خود ادامه داده و  پشتیبانی فنی و خدمات را با اولویت بالاتری به مشتریان قدیمی داشته باشد.

 

 

برتری های مشهود ایکس 22 چیست؟

ایکس22 خودرویی است که در سگمنت خود به جهت برتری های ذاتی طراحی و تولید از رقبای همطرازش یک سر و گردن بالاتر است بگونه ایی که این برتری از سوی مشتریان نیز درک شده و باعث گردید در مدت زمان کوتاهی این خودرو تازه وارد با درخواست بالایی مواجه شود. در این نوشتار سعی داریم عمده دلایل این برتری را بررسی و به آن اشاره هایی داشته باشیم.

 

دلیل اول، طراحی زیبا و مورد پسند

اگر نگاهی به یک دهه پیش داشته باشیم، خودروهای ام وی ام همانند مدل 530، با وجود قوای فنی خوب و استهلاک پایین، طراحی چندان جالبی نداشتند و بسیاری دیگر از خودروهای چینی از دیگر برندها، نمونه های کپی شده از خودروهای موفق بازار جهانی بودند. در ادامه تلاش های چری برای تبدیل شدن به یک خودروساز در سبک جهانی، این شرکت اقدام به پیاده سازی زبان طراحی مختص به خود کرد که جلوه ای زیبا به خودروهایش بخشیده است. طراحی ام وی ام ایکس 22 تا حد زیادی شبیه به نسل سوم ام وی ام ایکس 33 یا همان ایکس 33 اس و مدل بالاتر، چری تیگو 4 می باشد که می تواند برای مشتری یک نکته مثبت باشد، چرا که خودرویش شبیه به مدل های گرانتر است.

 

 

در درون خودرو نیز طراحان سعی داشته اند تا حد امکان از خودروهای اسپرت معروف بازار، به خصوص اسپرت های عضلانی آمریکایی الگو برداری کنند تا محصول نهایی مورد پسند طیف جوان قرار بگیرد که در این امر موفق شده اند. تریم دو رنگ استفاده شده در کابین نیز برای مشتری های ایرانی که به کابین های تک رنگ مشکی یا کرم رنگ عادت کرده اند، جذاب و جدید است. از سوی دیگر مانیتور به همراه امکانات فراوان بخشی از کابین این خودروست که در برخی از رقبا، به صورت استاندارد وجود ندارد و باید برای تهیه آن هزینه جدا تقبل کنید.

 

 

فضای داخلی ام وی ام ایکس 22

دلیل دوم، عرضه با گیربکس های اتوماتیک و دنده ای

یکی از مواردی که موجب می شود مدیران خودرو را خودروسازی با نحوه عملکرد به سبک جهانی بدانیم، عرضه خودروهایش با طیف مختلفی از امکانات فنی و رفاهی است. در حال حاضر خریداران و علاقمندان به ام وی ام ایکس 22 ، می توانند خودروی مورد نظر خود را سطح مختلفی از امکانات و جعبه دنده تهیه نمایند.

افرادی که در شهرهای کوچک، روستا یا حومه شهرها زندگی می کنند و چندان درگیر ترافیک نیستند، جوانانی که دوست دارند دور موتور را تا نهایت پر کنند و افرادی که ترددهای بین شهری زیادی دارند، از مخاطبین مدل های دنده ای هستند. کسانی که در شهرهای متوسط و بزرگ زندگی می کنند و ترافیک بخشی از زندگی روزمره آنان است، افرادی که از کلاچ گرفتن های مکرر به هر دلیلی خسته شده اند و رانندگانی که سبک راندن آن ها آرام، با طمانینه و اقتصادی است نیز از دسته دیگری از خریداران هستند که ام وی ام ایکس 22 می تواند خودروی محبوب آنها باشد.

 

MVM X22

 

دلیل سوم، آپشن ها و طراحی داخلی

ایکس22 طیف قابل قبولی از آپشن های رفاهی را در اختیار راننده و مشتری قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از آپشن هایی که به واقع مورد نیاز و استفاده قرار خواهد گرفت. در بسیاری از خودروها آپشن های بسیاری وجود دارد که از یک سو قیمت تمام شده محصول را افزایش می‌دهند و از سوی دیگر در کل عمر استفاده از خودرو کمترین استفاده را دارد. مانیتور 8 اینچی لمسی، برنامه های کاربردی ارتباطی با سیستم چند رسانه ایی، نویگیشن فارسی، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل و دکمه های کنترلی روی غربیلک فرمان از جمله این آپشن های کاربردی است.

 

 

دلیل چهارم، کیفیت ساخت

چری حدود بیست سال است که در بازار خودرو فعالیت دارد. این شرکت در طی این سالها و با کسب تجربه، فهمیده است که عرضه خودروهای ارزان قیمت و با تکنولوژی محدود، دیگر نمی تواند برای بسیاری از مخاطبین کشورهای در حال توسعه جذاب باشد و البته با توجه به رویکردی که چری در سالهای اخیر دارد، یعنی وارد شدن به بازارهای بزرگتر نظیر بازار اروپا، نیاز است که خودروهایی که عرضه می کند زیبا، مدرن و با کیفیت باشند. در نتیجه در محصولات جدید چری شاهد استفاده از قطعات با کیفیت و ساخت شرکت های صاحب نام صنعت خودرو هستیم. به کارگیری این قطعات در ساخت خودرو در کنار اعمال استاندارد ها کیفی، علاوه بر جلوه خوبی که در ذهن مشتریان ایجاد می کند، موجب می شود تا خریداران پس از تهیه ام وی ام ایکس 22 خود، حس خوبی از داشتن یک خودروی با کیفیت را تجربه کنند.

 

 

دلیل پنجم، ایمنی بالا و دارا بودن ESP و HAC

ایکس 22 از لحاظ ایمنی نیز رقبا را کنار می‌زند. کیفیت و ضخامت بدنه، بکار گیری میله های فولادی در درب‌ها برای جلوگیری ضربات جانبی از یک سو، بکارگیری سیستم ترمز  ABS، ایمنی سرنشینان را تامین خواهد کرد. بکار گیری سیستم پایداری الکترونیکESP خیال مشتری را در پیمودن مسیرهای مختلف آسوده و ضریب ایمنی این خودرو را بیش از پیش بالا می‌برد.

 

 

دلیل ششم، خدمات پس از فروش گسترده و رضایت بخش

از زمانی که صنعت خودرو وارد ایران شد، شرکت های  بسیاری بودند که اقدام به واردات، مونتاژ و یا تولید خودروهای مد نظرشان با برندهای مختلفی کرده اند و بسیاری از آنها پس از مدتی به دلایل مختلف، عرصه را ترک کرده و خریداران را با انبوهی از مشکلات در زمینه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی تنها گذاشته اند.

خوشبختانه مدیران خودرو در طی این سالها خود را به عنوان یک خودروساز مورد اعتماد به مردم ثابت کرده و سبد محصولاتش که زمانی تنها از چند خودرو تشکیل شده بود، اکنون به لیستی رنگارنگ از انواع خودروها تبدیل شده است. به موازات افزایش تنوع محصولات، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت نیز در اقصی نقاط کشور پراکنده شده اند و در هر استانی که باشید، می توانید سرویس های خودروی خود را دریافت کنید.

همکاری این شرکت با مراکز فنی و حرفه ای کشور و آموزش دانش پژوهان این مراکز و ارتباط قوی و مستحکم با شرکت چری، باعث شده که حتی در سخت ترین مواقع، مشتریان و خریداران خودروهای این شرکت دغدغه ای از بابت تهیه قطعات و ارایه خدمات نداشته باشند. از سوی دیگر برگزاری رویدادهای تست درایو از سوی مدیران خودرو به نکته متمایز این شرکت بدل شده و هر شخصی می تواند با شرکت در این تست درایوها، شخصا تجربه ای از رانندگی با خودروهای ام وی ام و چری بدست آورد.

 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا