سانگ یانگ به اولین تولید کننده پیک‌آپ‌های برقی تبدیل می‌شود؟

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

سانگ یانگ به اولین تولید کننده پیک‌آپ‌های برقی تبدیل می‌شود؟

کمپانی کره‌ای سانگ‌ یانگ که تحت مالکیت کمپانی هندی ماهیندرا قرار دارد، می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ از اولین مدل تمام الکتریکی خود رونمایی کند. این مدل بر پایه کانسپت e-SIV که در نمایشگاه ژنو معرفی شد ساخته می‌شود.

همچنین در طول یک برنامه پنج ساله، آن‌ها میخواهند نسخه الکتریکی پیک‌آپ خود به نام موسو را در سال ۲۰۲۳ معرفی کنند. اگر تا آن سال کمپانی دیگری پیک آپی الکتریکی معرفی نکند، آنگاه سانگ یانگ به اولین سازنده پیک‌آپ‌های الکتریکی تبدیل خواهد شد.

سانگ یانگ موسو

این موضوع توسط رییس بخش برنامه ریزی سانگ‌ یانگ طی کنفرانسی که در کره جنوبی برگزار شد نیز به تایید رسید. هدف سانگ یانگ تولید خودرویی با دو موتور الکتریکی و سیستم تمام چرخ متحرک است. این پیک‌آپ خواهد توانست که با شارژ کامل باتری‌هایش حدود ۳۰۰ کیلومتر را طی کند.

سانگ یانگ می‌گوید آن‌ها برای کاهش وزن و قیمت نهایی تلاش می‌کنند درحالی که به طور همزمان مسافتی که با باتری می‌توان طی کرد را نیز بتوانند افزایش دهند.

اما مهم‌ترین مسئله در ساخت یک پیک‌آپ الکتریکی، امکان اطمینان به آن است. آیا خودروهای الکتریکی در حال حاضر مناسب عبور از مسیرهای صعب‌العبور هستند؟ پیشنهاد می‌کنیم مقاله ناگفته‌هایی در مورد مشکلات مهم خودروهای الکتریکی را در دنده ۶ از دست ندهید.


بدون دیدگاه