اطلاعیه فروشکرمان موتور

شرایط فروش جک S3 ویژه نیمه دوم مردادماه اعلام شد

کرمان موتور اخیرا شرایط فروش جک S3 ویژه نیمه دوم مردادماه را اعلام کرد. جک S3 یک کراس اوور شهری در سبک خودروهایی همچون چانگان CS35 است و با توجه به امکانات مناسبی که دارد، مورد توجه زیادی از سوی خریداران واقع شده است.

در این شرایط فروش جک S3 ، علاقمندان می توانند خودرو را با قیمت نقدی 105,500,000 تومان و یا به صورت اقساطی با پیش پرداخت های مختلف و اقساط مربوطه خریداری کنند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های کرمان موتور یا وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

جک S3 را میتوان از نظر طراحی طراحی بروز و مدرنی دانست و شاهد طراحی سیال هستیم که میتواند برای مصرف کننده جذاب باشد .از امکانات این خودرو می توان به فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع ، كنترل فشار باد چرخ ها TPMS، سنسور پارك عقب ، سانروف ، سنسور پارك عقب ، سان روف  ، روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو با توجه به نور محيط ، چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه هاي جانبي با تنظيم برقي و گرمكن، كامپيوتر سفري ، تهويه مطبوع اتوماتيك ، صندلی چرمی ، برف پاک کن شیشه عقب ، چراغ های مه شکن جلو و عقب و سوکت پاور 12 ولت روی داشبورد اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا