اخباراخبار داخلیاختصاصی دنده 6اسلایدر

گزارش تصویری نمایشگاه خودروی مشهد

نمایشگاه خودروی مشهد در جوی که ناشی از اعمال تحریم های خودروسازی علیه ایران بود، برگزار گردید. بسیاری از خودروسازان مطرح بین المللی در ماه های گذشته ایران را ترک گفته اند و ممنوعیت واردات خودرو نیز علت مهم دیگری در بی رونقی نمایشگاه های خودرو بوده است.

در نمایشگاه خودروی مشهد به جز دو شرکت مطرح یعنی ایران خودرو و سایپا و سیف خودرو که محصولات بیسو را عرضه نموده بود، شرکت مطرح دیگری حاضر نبود و حتی خودروسازان به نام خصوصی، نظیر کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن و کارمانیا نیز عطای این نمایشگاه را به لقایش بخشیده بودند. ستاره این نمایشگاه خودروی جدید سایپا، یعنی سایپا رهام و خودروهای جدید بیسو بودند.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این رویداد را مشاهده کنید:

 

1 دیدگاه

  1. بدون هیچ صحبتی دقت کردید تریم داخل خودروهای چینی یه حس تقلبی و طراحی سر سری به بیننده القا میکنند؟ حتی با یک نگاه ساده میشه فهمید محصول چینی هست کیفیت پایین مواد و مو قطعات چفت نشده به هم استفاده از پلاستیک براق و اغراق و زیاده روی در استفاده از قسمت های پلاستیکی و رنگ های بسیار متضاد که هیچ هماهنگی با هم ندارند ام با یک نگاه به داخل خودوری سیتروئن c3 طراحی . کیفیت هماهنگ به چشم میخوره متاسفانه کلا اسم نمایشگاه را باید گذاشت غرفه محصولات چین که تمام سطح نمایشگاه پر کردند رهام هم یک چینی با برچسب سایپاست که مشخصا حال . هوای برلیانس یدک میکشه با فاصله محوی بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا