اخباراخبار خارجی

آئودی Q3 به یک شاسی بلند بزرگتر تبدیل شد

آئودی هفته گذشته نسل جدید مدل آئودی Q3 را رونمایی کرد. برخلاف نسل اول این ماشین، Q3 دیگر کوچکترین شاسی‌بلند آئودی نیست. این کارخانه پارسال مدل جدید Q2 را به بازار عرضه کرده است. برای اینکه جا برای این عضو جدید خانواده بازتر شود، آئودی ابعاد Q3 جدید را کمی بزرگتر کرده است و شباهتش به یک شاسی‌بلند بیشتر شده است.

ظاهر ماشین شبیه به آئودی Q8، بزرگترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلند آئودی است. با بزرگ‌تر شدن ماشین، یکی از اشکال‌های مهم نسل اول برطرف شده و جای سرنشینان عقب بیشتر شده است.

آئودی Q3 به سیستم جدید مدیریت خودروی آئودی مجهز شده است که یک نمایشگر ده اینچی لمسی دارد. خریداران می‌توانند به جای کیلومتر‌شمار معمولی، یک نمایشگر دیجیتال سفارش دهند. از امکانات جدید دیگر، سیستم رانندگی خودران در ترافیک است که با آن ماشین برای حرکت تقریبا نیازی به راننده ندارد.

موفقیت Q3 برای آئودی بسیار مهم است. پس از شاسی‌بلند Q5 و سدان A4، این ماشین پرفروش‌ترین مدل آئودی است و ده درصد کل تولید کارخانه را شامل می‌شود. نسل جدید این ماشین رقیبان سختی را پیش رو دارد و باید با ماشین‌هایی نظیر ب‌ام‌و X1، ولوو XC40، جگوار ئی-پیس (E-Pace) و رنج‌روور ایووک رقابت کند.

1 دیدگاه

  1. دوستان درود خدا بر شما.ضمن تشکر از زحمات مدیران محترم گروه اجازه میخواهم مطلبی را باطلاع برسانم. اینجانب مدت ها در پاریس زندگی میکنم و در ایران هم هستم.قصد اهانت به کسی را ندارم فقط جهت اطلاع رسانی باید عرض کنم.کشاورزان فرانسوی پس از اعتراض به ساختار خودروهای تولیدی و ضعیف بودن آنها دولت را مجبور به مناقصه ساخت خودرو با دوام کردند که در این بین کمپانی داچیا از رومانی برنده شد و لوگان را تحت نظارت رنو تولید کرد و بعد هم داستر.سیمبل.و ساندرو لذا زیاد کیفیت مواد داخلی و زیبایی مطرح نبود از آنجا که ال۹۰ خوب جواب داد در استان گلستان هم کشاورزان و دامداران عزیز از این تولیدات استفاده میکنند.حال خود بخوانید حدیث مفصل. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا