اخباراخبار خارجیتصادفات و حوادث

معضل دیگری برای خودروساز آلمانی، صدور فرمان ممنوعیت تردد بی ام و

اخیرا اخبار در مورد آتش سوزی های بی ام و بسیار مورد توجه بوده است. وزارت حمل و نقل کره جنوبی، از بیم نگرانی های عمومی در مورد آتش سوزی خودروهای بی ام و ، تردد حدود بیست هزار دستگاه از این خودروها را در کره جنوبی ممنوع اعلام کرده است.

بیشترین موارد آتش سوزی، مربوط به مدل 520 دی هستند. علاوه بر خودروهای یاد شده، تردد بیست هزار دستگاه دیگر از این مدل، که هنوز موعد بررسی های ایمنی در مورد آن ها فراهم نرسیده است را نیز ممنوع اعلام کرد.

طی ماه های ژانویه تا ژوئن، تا کنون 27 دستگاه از خودروهای بی ام و در خیابان های کره جنوبی دچار حریق در قسمت موتور شده اند. این مشکل باعث شد تا واحد تولید بی ام و در کره جنوبی از مشتریان عذر خواهی کند و پس از آن، اقدام به انتشار یک فراخوان برای بررسی ایمنی 106 هزار دستگاه از مدل 520 دی که مجهز به موتور دیزلی می باشد، نمود.

مشکل مرگبار در اگزوز

شرکت بی ام و در تحقیقات خود، اعلام کرده است که این مشکل مربوط به خروجی سیستم احتراق موتور مدل 520D است. با وجود عذر خواهی بی ام و از مالکان این مدل در کره جنوبی، دولت کره در پی پیگیری حقوقی قراردادهای خرید خودرو و باز ستاندن حقوق مشتریان است. دولت کره تا پیش از پانزدهم ماه آگوست، دادخواست تهیه شده را برای شاکیان و مالکان ارسال خواهد نمود.

کره جنوبی یک بازار بزرگ برای بی ام و است. در طی پنج سال گذشته صادرات این شرکت آلمانی به کره جنوبی دو برابر شده و به رقمی در حدود شصت هزار دستگاه رسیده است. کره جنوبی دوازدهمین بازار خودروی جهان است و بخش عمده آن در اختیار دو کمپانی مطرح کره ای، هیوندای و کیا موتورز است. علاوه بر بازار کره جنوبی، بی ام و 324 هزار دستگاه از این مدل دیزلی را از سراسر اروپا جمع آوری خواهد کرد.

1 دیدگاه

  1. اگه این خبر آتش سوزی در مورد خودروهای کره ای کیا هیوندای بود چنان بلوا و فتنه ای در صفحات وب ایران میپیچید و همه کره ای ها محکوم کرده و از کیقیت بذ اونها سخن پراکنی میکردند اما حال که صحبت از آتش سوزی بی او و است کسی دم نمیزند و گویا همه چیز مرتب و نرمال است در این جا باید به به ذهنیت مردم پی برد که چطور همواره یک برند را آنچنان میپندارند که بی نقص در ذهنشان جلوه میکند ضعف سیستم تعلیق تویوتا مشکل گیربکس های تویوتا مشکل موتور تویوتا دروغ بزرگ فولوکس تقلی مزدا ضعف کیسه های هوای لکسوس و هوندا مشکل ترمز کیا استهلاک بالای رنو و و اینها نمونه ای از ایراداتی هستند که هر خودروسازی را میتواند به چالش بکشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا