رازهای موفقیت و برنامه های آینده لامبورگینی را از زبان مدیر عامل این شرکت بشنوید

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

رازهای موفقیت و برنامه های آینده لامبورگینی را از زبان مدیر عامل این شرکت بشنوید

استفانو دومنیکالی، مدیرعامل شرکت لامبورگینی ، در گفتگو با خبرگزاری یورونیوز، علل موفقیت این برند مشهور را بیان کرد.

توقع ها از لامبورگینی بالاست و علاقمندان به خودرو، دوست دارند همیشه این شرکت محصولات نوین و فوق العاده ای را در نمایشگاه ها رونمایی کند. دو محصول اخیر این کمپانی،  هوراکان پرفورمانته اسپایدر که یک سوپر اسپرت بوده و اروس که یک شاسی بلند فوق العاده می باشد، توانسته به خوبی رضایت مخاطبان این برند را جلب کند.

این شرکت در سال 2017 فروش فوق العاده ای را تجربه کرده و این میزان در سال 2018 به پنج هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این شرکت برنامه دارد تا با افزودن تولیدات جدید به سبد محصولاتش در سال جاری، فروشش در سال 2019 به دوبرابر یعنی ده هزار دستگاه برسد.

اما این برند چه برنامه هایی برای بلند مدت دارد؟ مطابق گفته های مدیر عامل، این شرکت قصد دارد تا در توسعه خودروهای هیبریدی و الکتریکی، البته از نوع سوپر اسپرت سرمایه گذاری کند. البته لامبورگینی قصد ندارد از موتور های خورجینی ده و دوازده سیلندرش دست بکشد، بلکه در آینده شاعد عرضه هیبریدهایی فوق العاده قوی از این شرکت خواهیم بود.

اما لامبورگینی چطور می تواند در عین حالی که تحت مالکیت آلمانی هاست، روح ایتالیایی اش را حفظ کند؟ مدیر عامل در پاسخ می گوید: بسیار ساده. یک بخش ماجرا پول است که به سرمایه گذاران و سهامداران ما گره خورده و برای ما بسیار مهم است. اما نکته دیگر کارخانه مونتاژ ماست که در سنت آگاتا بولونز (شمال شرقی ایتالیا) قرار دارد. لامبورگینی یک شرکت ایتالیایی است با میراثی که در آینده هم در کشور ما باقی خواهد ماند.


بدون دیدگاه