اخباراخبار داخلی

تاثیرات طرح ترافیک ۹۷ از زبان رییس پلیس راهور

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص برآورد طرح ترافیک جدید اظهار داشت: برداشت من این است که چون مردم هنوز با طرح جدید آشنایی ندارند و وجود مشکلاتی مانند ورود به طرح، تردد نسبت به دوره‌های گذشته کمی سبک‌تر شده است. البته تفاوت خیلی زیادی در این طرح دیده نمی‌شود چرا که اساسا خیلی به انضباط ‌کاری ندارد.

وی تاکید کرد: حتما باید مطالعه دقیقی به خصوص در بحث عوارض روی طرح ترافیک 97 انجام شود و اینکه این تغییرات تا چه حد توانسته نیازهای شهروندان را برطرف کند.

وی در ادامه گفته: با اینکه ترافیک تهران همیشه شبانه‌ روزی بوده، اما حالا در تابستان شرایط بدتر شده؛ چون مردم تا پاسی از شب در سطح شهر تردد دارند و ماموران ما نیز باید در شهر حضور یابند.

او در پاسخ به اینکه آیا با توجه به گرمای هوا و حضور ماموران راهور برای مدیریت و تسهیل در تردد شهروندان، ساعت کاری ماموران کاهش یافته یا نه، گفت: متاسفانه به دلیل ورود روزانه هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت به سطح شهر تهران، مجبوریم برای مدیریت حجم ترافیک از ماموران‌ بهره بریم. از این بابت شرمنده ایم؛ ماموران پلیس راهور فقط برای خدمت به مردم، این شرایط سخت را تحمل می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا