دسته‌بندی نشده

خودروهای ساخت چین به اروپا صادر می شوند

دو خودروساز اروپایی تایید کرده‌اند که ماشین‌هایی که ویژه بازار چین ساخته می‌شود در آینده به بازار اروپا عرضه خواهند شد.

یکی از مدیران فولکس‌واگن به  اتو اکسپرس گفته است، این شرکت در حال بررسی آوردن محصولات چینی‌اش به بازار اروپا است. در همین گزارش از قول یکی از مدیران ارشد جگوار-لندروور هم نقل شده که صادرات محصولات چینی به اروپا بسیار محتمل است.

چین بزرگترین بازار خودروی جهان است. در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۹ میلیون دستگاه ماشین در چین تولید شد و از هر چهار ماشین در جهان یکی در این کشور ساخته می‌شود.

بیشتر محصولات کارخانه‌های اروپایی که در چین عرضه می‌شود متناسب با سلیقه و بودجه خریداران چینی طراحی شده است و تنها در این کشور فروخته می‌شود. اما این روند در حال تغییر است.

ساخت ماشین در چین بسیار ارزان‌تر از اروپا است و کیفیت ساخت هم در حال افزایش است. تنها دلیلی که هنوز ماشین‌های چینی راه خود را به اروپا باز نکرده‌اند تقاضای زیاد خودرو در این کشور است.

علاوه بر کارخانه‌های اروپایی، شرکت‌های چینی هم به دنبال راهی برای ورود به بازار خودروی اروپا هستند. اولین شرکت چینی که قرار است محصولاتش را در اروپا بفروشد لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) یکی از زیرمجموعه‌های شرکت جیلی است که ماشین‌هایش را از سال آینده در اروپا بفروشد. ماشین‌های این شرکت در کارخانه ولوو در بلژیک ساخته خواهد شد.

 

3 دیدگاه

  1. مدیر جان تبلیغ چینی ها رو می کنی؟ من خودم یک خودروی چینی داشتم موقع حرکت هر چهار تا چرخش از جا کنده شد. باجناق داداشم یکی داشت با دوچرخه تصادف کرد اتاقش تا وسط جمع شد. پسر همسایمون داشت با 70 میلیون ضرر بعد از یکسال و با التماس فراوان فروخت. عموم داشت تو گردنه بالا نمی رفت همه پرایدا چراغ می زدن بره کنار .

  2. نداشتی الکی راجع به خودروی چینی حرف نزن!بنده ام وی ام 530 دارم با 120000 کیلیومتر
    کارکرد در سه سال و فقط مصرفی عوض کردم.شما برو کره ای با مشخصات همین خودرو بخر
    دویست میلیون تومان و دلت خوش باشد که کره ای سوار هستی!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا