اخباراخبار داخلیکرمان موتور

اجرای طرح امداد قربان از سوی کرمان موتور

تعطیلات پیش رو در روزهای پایانی هفته، فرصتی مناسب برای مسافرت خانواده هاست و قطعا جاده های شلوغی در این آخر هفته خواهیم داشت. با توجه به این نکته، شرکت کرمان موتور قصد دارد در تمامی جاده ‌ها و راه‌ های مواصلاتی در استان های پرتردد کشور نظیر البرز، تهران  ، خراسان رضوی  ، گیلان ، مازندران ،اردبیل، فارس و اصفهان اقدام به برقراری طرح ویژه امداد خودرو کند. این طرح از روز سه شنبه شروع شده و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

مهندس محمودی معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر خم به تمامی همیهنان محترم به ویژه مشتریان محصولات کرمان موتور ابراز امیدواری نمودند با اقدامات انجام شده در خصوص تقویت کادر کارشناسی مرکز تماس و رویکرد ارائه مشاوره و راهنمایی های فنی به امداد خواهان محترم و برنامه‌ریزی در خصوص آموزش‌های تخصصی به امدادگران ، علاوه بر کاهش مدت زمان فرآیند امدادرسانی  ، کیفیت ارائه خدمات نیز بیشتر از گذشته ارتقا می یابد.
امداد خودروی کرمان موتور در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، با شماره تماس ۴۲۷۲۴-۰۲۱آماده پاسخگویی به مالکان محترم خودروهای این شرکت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا