ثبت نام هزاران مشتری در طرح فروش عید تا عید ایران خودرو

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | 2 نظر

ثبت نام هزاران مشتری در طرح فروش عید تا عید ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری ایران خودرو، ایکوپرس، شانزده هزار مشتری در طرح فروش عید تا عید ایران خودرو اقدام به ثبت نام خودرو کردند. هجوم این تعداد بازدید کننده به سایت ایران خودرو، موجب شد تا ترافیک سایت سنگین شده و روند ثبت نام به کندی انجام گیرد.

این هجوم زیاد خریداران به سایت ایران خودرو، در حالی صورت می گیرد که تولیدات این شرکت از برنامه عقب افتاده و تحویل خودروها در طی ماه های گذشته با مشکلات زیادی همراه بوده است. بنابر آمارهای رسمی نیز، میزان تیراژ این کارخانه کاهش قابل توجهی داشته که عمده دلیل وقوع این مشکل، تاخیر در ترخیص قطعات یدکی قطعه سازان از گمرک عنوان می شود. همین مساله باعث شده تا طی ماه های گذشته، قیمت محصولات ایران خودرو به صورت انفجاری رشد کند.

اعمال محدودیت ‌هایی که در راستای کاهش واسطه ‌گران و سفته ‌بازی در طرح فروش عید تا عید ایران خودرو از جمله محدودیت ثبت ‌نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای مشتریانی که در شش ماه گذشته از ایران ‌خودرو خرید کرده ‌اند در این ثبت ‌نام باعث کندی در اجرای فرآیند فروش شده است.

هرچند این کندی باعث طولانی شدن فرآیند ثبت ‌نام می‌شود اما محدودیت‌ های ثبت ‌نام برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان و در راستای سیاست‌ های ایران ‌خودرو جهت تامین خودرو برای مصرف‌ کنندگان نهایی اعمال شده است.

گفتنی است‌ گروه صنعتی ایران ‌خودرو با هدف تامین نیاز مصرف‌ کنندگان،‌ طرح فروش عید تا عید را به اجرا گذاشته و این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران‌ خودرو به نشانیesale.ikco.ir ادامه خواهد داشت.


2 دیدگاه

  1. مهدی | مرداد 30, 1397 | لینک نظر

    ثبت نام 97؟؟! چه ثبت نامی؟ چه کشکی؟ چه دوغی؟ اصلا ثبت نامی در کار نیود و مردم رو سر کار گذاشته بودن. شما یک نفر می شناسی تونسته باشه ثبت نام کنه؟؟؟؟؟!!!!!

  2. ویران خودرو | مرداد 30, 1397 | لینک نظر

    فقط دروغ و احتکار. بنده از ثانیه اول ثبت نام رفتم باز نشد که نشد. چندین ساعت هم پای کامپیوتر و اینترنت پر سرعت وقت تلف کردم فایده نداشت. و بسته بود تا وقتی که فروشهای 97 تمام شد. اونوقت باز شد برای فروشهای شهریور98 به بعد.