اخباراخبار داخلی

نگاهی به سفر وزیر صنعت به استان سمنان

وزیر صنعت ، معدن و تجارت، محمد شریعتمداری در سفری به استان سمنان، خودروسازی فردا را افتتاح کرد که به تولید خودروهای ام جی و مدل ام جی RX5 اشتغال دارد.همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت از خط تولید فیلترهای مخصوص دیالیز در شهرک صنعتی سمنان نیز بازدید کرد. تصاویر خبرگزاری ایسنا از این رویداد خبری را در ادامه می توانید مشاهده کنید:

 

2 دیدگاه

  1. هه! اوایل امضای برجام هیوندای و تویوتا برای تاسیس قطب سوم خودروئی در کشور پیشنهاد دادن که رد شد حالا باید با تشریفات کارخانه مونتاژ ام.جی چین رو افتتاح کنند تازه اگر بعد از آبانماه این کارخانه فعال باقی بمونه!

  2. خودروهای چینی سود بسیار زیادی دارند پس هیچوقت شرکت معظم تویوتا و یا کیا هیوندای حاضر به دادن تکنولوژی برای سود بیشتر به حضرات نیستند با این اوصاف فقط خودروهیا چینی باقی میمونن و بس اتفاقا امجی یکی از بهترین خودورهای چینی است مدل rx5 . 360 و جی اس خودروهای زیبا و از سایر چینی ها کیفیت بهتری دارند امیدوارم مثل امجی 360 که تیراژ پایین داشت امجی rx5 دارای تیراژ تولیدی بیشتری باشه اقبال از امجی rx5 مسلما بالا خواهد بود طراحی هماهنگ و قیمت رقابتی میتونه پوان های خوبی برای امجی باشه در این برهه از زمان دیگه نباید به کره ای و ژاپنی فکر کرد چون آقایان تصمیم گرفتند بر خلاف جریان آب شنا کنند ما هم باید از محصولات چینی استفاده کنیم تقدیر ما دست خودمان نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا