اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6بررسیخودروهای آتی بازارژاپنی

بروز رسانی هوندا NSX در نسخه 2019

هوندا NSX که از خودروهای نوستالژیک هونداست، پس از سالها مجددا به بازار برگشته و به واسطه سیستم برقی – بنزینی اش، مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت. حال هوندا قصد دارد مدل 2019 این خودرو را با بروز رسانی های مختلفی، به خصوص در قسمت شاسی به بازار عرضه نماید. هم چنین بروزرسانی هایی در سیستم تعلیق صورت گرفته و میله های آنتی رول در جلو و عقب به ترتیب 26 درصد و 19 درصد سخت تر شده اند.

 

NSX 2019

اما تغییرات تنها به سیستم تعلیق و شاسی محدود نمی شوند، برای هوندا NSX مدل 2019 نرم افزار جدیدی تدارک دیده شده تا کم و کاستی های ناشی از تغییر بین موتور بنزینی و موتور الکتریکی را کاهش دهد. بروز رسانی هایی در سیستم فرمان صورت گرفته تا خودرو پایداری بیشتری داشته باشد و راننده بهتر بتواند هوندا NSX 2019 را کنترل کند. ترمز ها نیز قوی تر شده اند و به خوبی خواهید توانست بروز رسانی های صورت گرفته در هنگام شتابگیری، ترمز گیری و پیچیدن احساس کنید.

هوندا NSX 2019 به یک موتور شش سیلندر وی شکل توربو دوقلو مجهز است که در ترکیب با قوای الکتریکی، 645 نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد و می تواند خودرو را در 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت هوندا NSX 2019، 307 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا