دسترسی سایت های گران فروش به بلیط های هواپیمایی ایران ایر مسدود شد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

دسترسی سایت های گران فروش به بلیط های هواپیمایی ایران ایر مسدود شد

قیمت بلیط هواپیما در طی هفته های گذشته همراه با افزایش نرخ ارز و ابلاغ بخشنامه جدید ارزی افزایش قابل توجهی داشته که موجبات نارضایتی مشتریان را فراهم آورده است. از سوی دیگر این افزایش قیمت موجب شده تا علاوه بر خروج قابل توجه ایرلاین های خارجی از ایران، ایرلاین های ایرانی نیز با مشکل کمبود مسافر روبرو شوند. حال هوایپمایی جمهوری اسلامی ایران، هما، تصمیم گرفته تا دسترسی سایت های فروش بلیط را مسدود کند.

معصومه اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به گرانفروشی برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر برخی سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما، اقدام به گرانفروشی بلیت کرده و باعث بروز نارضایتی در بین مردم می‌شدند.

وی ادامه داد:‌ با توفق صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری دسترسی تمام سایت‌های به سامانه فروش بلیت ایران‌ایر قطع شده و فروش بلیت از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی Ebooking.iranair.com صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: امکان خرید بلیت از طریق شماره تلفن 46621888 میسر شده است.

به گزارش تسنیم، برخی سایت‌های معروف اینترنتی طی چند ماه اخیر اقدام به فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی به قیمت چند برابری کرده و باعث بروز نارضایتی مردم شده‌ بودند. با توجه به این مسئله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دسترسی تمام سایت‌های آنلاین فروش را در راستای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان قطع کرده است.


بدون دیدگاه