اخباراخبار داخلیموتور سیکلت

برترین های مسابقات موتور کراس زنان معرفی شدند

به گزارش ایرنا ،این دوره از مسابقات قهرمانی کشور با شرکت 10 ورزشکار در پیست موتور و خودرو مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

به گفته نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در این مسابقات ورزشکاران از استان های تهران، اصفهان و کرمان حضور داشتند که افسانه جباری (تهران)، شهرزاد نظیفی (تهران) و حدیث خاقان(کرمان) توانستند جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.
فیروزه سید مهدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در بخش 65 سی سی و 85 سی سی نیز به علت به حداکثر نرسیدن ورزشکاران برگزار نشد.

سید مهدی بیان کرد: رشته موتورسواری زنان طی دو سال در سطح استان تهران برگزار شده است و 30 ورزشکار به صورت حرفه ای در این ورزش فعالیت دارند.
وی در خصوص آخرین وضعیت صدور گواهینامه برای ورزشکاران موتور سوار زن نیز اظهار داشت: طبق تبصره ماده 20 قانون تخلفات راهنمایی و رانندگی، گرفتن گواهینامه موتور تنها مربوط به مردان است و در این خصوص هیچ قانونی برای گرفتن گواهینامه زنان وجود ندارد.
به گفته نایب رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان تهران در ماههای آتی مسابقات استانی موتور ریس و کراس در سطح تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا