اخباراخبار داخلی

ایران خودرو برای خودرو اولی ها شرایط ویژه در نظر می گیرد

به نقل از مدیر عامل بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، طرح پیش فروش چهل هزار دستگاهی این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم و با تمرکز بر مشتریان خودرو اولی و افراد فاقد خودرو، به زودی اجرا خواهد شد. علاوه بر این شرایط، مشتریانی که اخیرا از سایپا خودرو پیش خرید کرده اند، قادر به استفاده از این شرایط نخواهند بود، چرا که کد ملی آن ها از سایپا اخذ شده است.

از سوی دیگر ایران خودرو قصد دارد با فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی و کسب خود اظهاری مشتری در مواردی همچون داشتن گواهینامه یا عدم مالکیت خودرو تاکنون، مشتریان را راستی آزمایی کند. به گفته مدیر عامل بازاریابی این شرکت، در صورتی که خریدار خود اظهاری اشتباه ثبت کرده باشد، وجه پیش فروش واریز شده به او بازگردانده خواهد شد.

هم چنین ایران خودرو با خارج کردن قسمت انتخاب نمایندگی از فرایند ثبت نام و انتقال آن به پس از پرداخت وجه، سعی دارد تا سرعت فرایند ثبت نام را افزایش دهد. انتخاب نمایندگی می تواند در روزهای بعدی توسط مشتریان اعلام شود و زمان انتخاب نمایندگی توسط پیام کوتاه به اطلاع مشتریان خواهد رسید. هم چنین نام مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند، در وب سایت ایران خودرو قابل مشاهده توسط همگان خواهد بود. اما در این شرایط پیش فروش خبری از قیمت قطعی نیست و در زمان تحویل خودرو، قیمت خودرو به اطلاع خریدار خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا