اخباراخبار داخلیمدیران خودرو

تست درایو چری آریزو6 در نقاط مختلف آب و هوایی کشور آغاز شد

شروع گرم برای آریزو6 در اهواز

اینروزها خبرها حکایت از ورود سدان زیبا و لوکس چری اریزو 6  دارند که وارد بازار کشور خواهد شد ، این سدان اخیرا به بازار کشور چین نیز معرفی شده که توجه بسیاری از کارشناسان را با توجه به ویژگی های بارز خود جلب کرده است.

در راستای ورود این محصول به بازار کشور ، واحد مهندسی و تحقیق توسعه شرکت مدیران خودرو که متشکل از مهندسان مجرب ایرانی و چینی میباشد ، تست این خودرو را در شرایط مختلف آب و هوایی کشور به مانند سایر محصولات چری آغاز نموده است.

نخستین مقصد شهر اهواز استان جنوبی و گرم سیر کشور انتخاب گردید تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی این فرزند جوان اما توانمند چری مورد آزمایش قرار گیرد.

برای تست محصولات جدید عموما محصول جدید در شرایط مختلف آب و هوایی سنجیده میشود تا عملکرد موتور و گیربکس خودرو سنجیده شود.

چری اریزو 6 با بهره از موتور معروف توربو شارژ دار که ازمایش خود را به خوبی روی تیگو7 پس داده همراه با گیربکس نسل جدید 9 سرعته CVT عرضه میشود که طبق تستهای انجام شده میتواند در مدت 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد .

شرکت مدیران خودرو برای این سدان لوکس خود همانند خودروی تیگو7 حساسیت ویژه ایی داشته و کلیه تستها را برای تطابق پذیری محصول با شرایط آب و هوایی رو جغرافیایی کشور انجام میدهد تا در نهایت محصولی مطلوب و با کارایی بالا به دست مشتری ایرانی برسد.

 

7 دیدگاه

  1. طراحیش بد نیس اما باز چینیه ته تهش چینیه و کیفیتش مثل بقیه چینی ها اگ هچین بجای تغییر ظاهر و تعویض و بالا پایین کردن چراغ ها روی کیفیت و مرغوبیت و کارایی کار کنه اما چین نیازی به کیفیت در خودورهاش نمیبینه چین فقط به فروش فکر میکنه به ایران و کشورهای توسعه نیافته با درآمد پایین چین نیاز این کشورها و سلیقه اون ها را میبینه و بر پایه اون خودرو تولید میکنه نه بیشتر نه کمتر دادن مبلغ بالای 100 ملیون به خودروی چینی یک اشتباه محضه که باید با جیب خودتون هزینه اون بپردازید

    1. بابا يکم از اون برج عاجت بيا پايين يه توجهي چيزي هم به ما چيني سواراي مفلوک و فلک زده کن جناب لامبورگيني سوار.بخدا خيلي قلبمون ميگيره اينجور با حالت تمسخر و از بالا بهمون نگاه ميکني.خلاصه بايد ببخشي ما سليقمون مثل شما خوب نيست که بريم سراتو قسطي سايپايي انتخاب کنيم ايشالا يه روز اونقدر پولدار و باکلاس بشيم که بتونيم اين ماشين قدر قدرت (سراتو سايپايي اونم از نوع دم قسطيش) رو تهيه کنيم و سوار بشيم چون بالاخره دوست عزيزت پيتر شراير سهامدارشه.چشم قول ميديم 100 ميليونو 20 ميليون ديگه هم بزاريم روش بريم ال ممد چند سانت قد کشيده (عه ببخشيد ساندرو) تهيه کنيم بلکه جنابعالي هم يه نظري بهمون انداختي..

  2. موافقم باهات اصلا تکلیفش با خودش مشخص نیس از یه طرف شبیه شاسی بلنده اما یه سدان معمولیه قدرتش هم که که مثل آریزو 5 افتضاح من دوستم توربو 5 داره وقتی 4 نفر داخل خودور باشن موتور چنان زوری میزنه که انگار میخواد آتیش بگیره امپر دیجیتالیش هم بالا بود که برد نمایندگی و ترموستات تعویض کردن که فن زودتر بیاد تو مدار خلاصه اینکه چینی ها قابل اعتماد نیستن خوب خوبشون همون mg هستش که اونم مشکلات خودش داره

    1. من از سال 91 دارم کامنتهاشو می بینم، میدونم سه چار سالی زودتر از اون موقع هم بوده!!! همیشه هم مخالف جمع حرف میزنه ، حالا میخواد درست باشه یا غلط .
      کلاً هست ، تموم نمیشه ، فقط از برندی به برند دیگه منتقل میشه :))

      1. شما فقط کامنتهايي که با سانمارتين مينويسه رو ديدين ولي نميدونيد که اين بابا چه اعجوبه ايه.با صدها اسم و القاب مختلف مياد حرفاي خودشو تأييد ميکنه تا بقيه ثابت کنه حرفي که با اسم سانمارتين زده درسته، بعضي وقتها هم خودزني ميکنه و ميگه چند سال پيش فلان ماشين چيني رو داشتم موتور سوزونده و گيربکس خورد کرده و از اين دست غزليات.خيلي جالبه که ميگه هفت هشت قلم ماشين چيني هم داشته حالا من تو اين موندم اگر اولي بد بوده چرا رفته سراغ بعديها؟؟خدا شفاش بده انشاء الله…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا