اخباراخبار خارجیخودروهای آتی بازار

قدرت بیشتر برای لامبورگینی هوراکان فیس لیفت 2019

لامبورگینی هوراکان به عنوان یک رقیب عمده برای فراری 488 در بازار حضور دارد و لامبورگینی با ارایه نسخه فیس لیفت آن که قوای فنی قدرتمند تری دارد، تصمیم دارد تا فراری را به چالش بکشد.  تصاویری از هوراکان فیس لیفت منتشر شده است که این خودرو با پوشش های ویژه استتار نشان می دهد، اما می شود برخی از ویژگی ها را تشخیص داد. سپر جلو مجددا طراحی شده و ورودی های هوا نیز تغییر یافته اند. همچنین فلپ ها برای رعایت بهتر اصول آیرودینامیک، دستخوش تغییرات جزیی شده اند.

 

در نمای عقبی خودرو، تغییرات بیشتر حس می شوند.

با توجه به آنکه هوراکان از اگزوز های دو قلوی محبوب لامبورگینی پرفورمانته استفاده می کند، خبرنگاران حدس می زنند که موتور استفاده شده از ده سیلندر وی شکل 5.2 لیتری باشد. هم چنین چراغ های عقب این خودرو از  فناوری Aero استفاده می کنند که پیش از این در لامبورگینی اونتادور SVJ که مدل جدیدی محسوب می شود، دیده شده بود.

نزدیک ترین خودرو به لامبورگینی هوراکان ، برادر ناتنی آن آئودی R8 است و پیش بینی می شود همان تغییراتی که در هوراکان اتفاق افتاده، در مدل جدید آئودی R8 نیز مشاهده شود. انتظار می رود موتورهای جدید این دو خودرو بین 20 الی 30 اسب بخار افزایش قدرت را تجربه کنند. همچنین انتظار می رود این پیشرفت ها زمان شتاب صفر تا صد این خودرو را به کمتر از سه ثانیه کاهش دهند و نهایت سرعت خودرو نیز اندکی افزایش یابد.

اما تمام تغییرات به بیرون خودرو محدود نمی شود، لامبورگینی باید با ابرخودروهای جدید و مدرن بازار رقابت کند و از این رو نیاز دارد تا تجهیزات درون اتاق را نیز بروز کند. به همین دلیل احتمال استفاده از تجهیزات سرگرمی جدید آئودی و نمایشگر های سرعت سنج دیجیتالی جدید در این خودرو وجود دارد و ما انتظار داریم تا سیستم های نیمه خودران فولکس واگن، در لامبورگینی هوراکان فیس لیفت به کار گرفته شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا