اخباراخبار داخلی

ثبت تقاضای میلیونی در روز اول پیش فروش محصولات ایران خودرو

دیروز و از ساعت ده صبح، شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو در اختیار مشتریان قرار گرفت و افرادی که عدد سمت راست کد ملی آنها یک بود، می توانستند از این شرایط بهره بگیرند. ظرفیت اختصاص داده شده برای این افراد 9700 دستگاه خودرو بود و بعضی محصولات پر طرفدار نظیر پژو 206 تا ساعت 10:15 تکمیل ظرفیت شدند.

به گزارش خبرگزاری عصر خودرو و به نقل از شبکه یک سیما، مصطفی خان کرمی، مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو بیان کرد که در بالاترین شرایط امروز، یک میلیون و چهارصد هزار تقاضا برای ثبت نام وجود داشت و سایت فروش ایران خودرو بیش از 12 میلیون بار کلیک شد. وی افزود تا ساعت 14، 8772 دستگاه خودرو به فروش رسیده و همچنان امکان ثبت نام وجود دارد.

وی در مورد قیمت تمام شده خودروها و امکان عدم اعتماد مشتریان به این قراردادها افزود: قیمت خودروهای حاضر در این شرایط فروش در اختیار شورای رقابت قرار دارد و در اختیار ما نیست. اما تا به امروز تغییری در قیمت خودروها ایجاد نشده است و تحویل خودروها مطابق برنامه پیش خواهد رفت.

 

1 دیدگاه

  1. از وقتی سایت باز شد کلا هنگ بود و زمانی هم که بالا اومد فقط وانت آریسان موجود بود.من به زور تونستم یه دونه تحویل بهمن به نام خانمم ثبت نام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا