دسته‌بندی نشده

هنوز زمان خرید خودرو فرا نرسیده است

همانطور که می دانید قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در طی هفته گذشته به دلیل کاهش قابل توجه نرخ ارز، به شدت نزولی شده بود و تعداد بسیاری از خریداران خودروهای صفر کیلومتر که به دلیل جلوگیری از کاهش ارزش پولشان اقدام به خرید خودرو کرده بودند، حال به فروشنده تبدیل شده اند.

خبرگزاری عصر خودرو در این مورد به گفتگو با یک فعال در بازار خودرو پرداخته و نظرات وی را در این مورد جویا شده است. کاظم محمدی نیکخواه در این گفتگو بیان کرد: با توجه کاهش ده درصدی خودروهای داخلی موجود در بازار در هفته ای که گذشت، خریداران برای خرید دست نگه داشته اند و منتظر ریزش بیشتر قیمت ها هستند. وی افزود در صورتی که روند نزولی قیمت ارز ادامه داشته باشد و پس از آن در حد مشخصی ثابت بماند، قیمت خودرو نیز پس از کاهش قابل توجه در محدوده ای به ثبات می رسد و پس از آن شاهد تعادل عرضه و تقاضا خواهیم بود.

وی در خصوص آگهی های جذابی که بعضا در سایت های فروش خودرو دیده می شود، افزود: صحت این آگهی ها مورد تایید نیست، چرا که خودروسازان اجازه فروش خودرو به صورت کارتکسی را ندارند و خودروهایی که به فروش می رسند، باید پلاک داشته باشند. اکنون بیش از یک ماه است که خودروسازان هیچ خودرویی را به صورت کارتکسی حتی به نمایندگی ها که اقدام به خرید کرده اند، عرضه نکرده و آن ها را ملزم کرده اند تا در واگذاری خودروها مشخصات و کد ملی نیز اعلام شود. این فعال خودرو به خریداران پیشنهاد کرد تا زمانی که قیمت خودرو به ثبات نرسیده است، از خرید خودرو خودداری کنند و اگر قصد این کار را دارند، خرید خود را از نمایندگی های رسمی و یا نمایشگاه های مجوز دار خودرو انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا