اخباراخبار داخلیاسلایدردسته‌بندی نشده

خودروی جدید در راه بازار ایران؟

معمولا پیش از ورود یک خودرو به بازار تست های فنی زیادی بر روی آن انجام می گیرد، با توجه به شرایط حاکم بر ایران بر خلاف سایر نقاط جهان به صورت کاملا مشخص این تست ها انجام می‌گیرد اما این بار کلیپی به دست ما رسیده که تصاویر جاسوسی از خودرویی کاملا استتار شده در حال آزمایشات فنی در ایران است.

این شاید برای اولین بار باشد که در ایران چنین تصویری شکار می شود. با توجه وضعیت فیلم گرفته شده نمی شود در مورد نوع و مدل خودرو اظهار نظری کرد اما مشخصا یک کراس اوور سایز متوسط خواهد بود، شاید اندکی از چانگان cs35 و جک s3 بزرگتر باشد.

 

ویدئوی دریافتی از این خودروی در حال آزمایش:

 

آیا محصول جدیدی را از یک خودروساز دولتی شاهد خواهیم بود؟

قوانین مربوط به استفاده از برچسب های ویژه پوشش استتار در ایران چندان ساده نیستند و هر شرکت خودروساز کوچکی نمی تواند از این برچسب ها استفاده کند، بسیاری اعتقاد دارند این خودرو محصول آینده یکی از  شرکت های دولتی  است.

روز خوش چینی ها در بازار خودرو ایران

با اعمال مجدد تحریم های خودروسازی علیه کشورمان و خروج بسیاری از شرکت های صاحب نام از صنعت خودرو کشور، اوضاع به سود شرکت های چینی تغییر کرده است و باید به زودی شاهد هجوم گسترده تر آن ها به بازار خودرو کشور و عرضه محصولات رنگارنگی در خودروسازان خصوصی و دولتی باشیم. می توان امیدوار بود با ورود گسترده آن ها به بازار کشور را به فال نیک گرفت، چرا که باعث افزایش تنوع انتخاب های مشتریان در رده های قیمتی مختلف می شوند.

ورود جدید ترها، گسترده تر شدن فعالیت قدیمی ها

در این سالها برخی برندهای چینی توانستند به واسطه همکاری با یک خودروساز دولتی یا خصوصی، سهمی از بازار ایران را در دست بگیرند و پس از مدتی، سبد محصولات خود را غنی تر کنند. تعدادی از برند های چینی نیز با غنیمت شمردن فرصت، راه را برای حضور در بازار ایران گشودند. اما این خودرو از چه برندی است؟ آیا قبلا محصولاتی را از آن شاهد بوده ایم یا اینکه یک برند جدید است؟ برند های گریت وال، گک، چری و زوتی از جمله شرکت هایی هستند که شدیدا به دنبال گسترده تر کردن فعالیت های خود در ایران می باشند و این احتمال وجود دارد که این خودرو متعلق به یکی از این شرکت ها باشد.

با توجه به اینکه معمولا خودروهایی که به صورت رسمی در سطح جهان رونمایی نشده اند، با روکش های استتار در انظار عموم ظاهر می شوند، این احتمال وجود دارد که این محصول هنوز در کشور سازنده نیز رونمایی نشده باشد. در صورت انتشار اخبار و اطلاعیه های بیشتر در مورد این خودرو، مخاطبان حتما باخبر خواهند شد.

10 دیدگاه

  1. این شبیه هنگ تنگ است که استتار شده قراره د رلرستان تولید بشه با قطعات چینی و مونتاژ ایرانی اگه تصویری از محصول بود میشد راجع به خطوط و ابعاد و برند بهتر نظر داد

  2. ابعادش در حد سری JAC ِ . شایدم ایرانخودرو بخواد ی مدل جدید جایگزین خودرو های فرانسویش کنه

  3. طوری میگه خودروی جدید انگاری که محصولات توییوتا یا سوبارو ژاپن وارد کرده اند.
    تعدادی خودروی بی نام و نشان که از چین با قیمت گزاف به مردم غالب می شوند!!

  4. نمیدونم چه خودرویی هست اما یه چیزو خوب میدونم این لگن سازا با کمک دلالان محترم این خودروهای چینی رو به ما مردم بیچاره به چندین و چند برابر قیمت قالب میکنن

  5. منظورم ام وی ام x55 هست که با نام تیگو 5 فیس لیفت شناخته میشه و از محصولات کمپانی چری هست.

  6. تیگو۴ هست.که قبلا قرار بود به اسم تیگو ۵x باشه ولی بعد تغییر نام داد.ابعادش همون طور که از اسمش پیداست از تیگو۳(x33)بزرگتر و از تیگو ۵ کوچکتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا