اخباراخبار خارجیخودروهای آتی بازار

احتمال عرضه بی ام وX1 فیس لیفت به صورت هیبریدی

نسل فعلی بی ام وX1 به جز بازار چین، در باقی بازارها با موتورهای درون سوز عرضه شد و مدلی در که بازار چین و به صورت هیبریدی عرضه می گردید، xDrive 25Le iPerformance نام داشت. حال بی ام و با ارایه نسل فیس لیفت X1 با پوشش های ویژه استتار، این امید را به وجود آورده است که شاید نسل بعدی بی ام وX1 به صورت هیبریدی در تمام بازارهای عرضه شود. بسیاری این تصمیم بی ام و را جهت رقابت با مدل معروف شرکت رقیب، یعنی Audi Q3 می دانند.

از سوی دیگر قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا در مورد میزان انتشار گازهای گلخانه ای، خودروسازان را ملزم به ارایه محصولاتی پاک تر و با آلایندگی کمتر می نماید. خودرو هایی که تا سال 2021 در قاره اروپا عرضه می شوند، باید کمتر از 95 گرم به ازای هر کیلومتر دی اکسید کربن تولید کنند.

پیشرانه هیبریدی نسل فعلی بی ام وX1 تنها به ازای هر کیلومتر پیمایش، 38 گرم کربن دی اکسید تولید می کند و از این نظر به راحتی می تواند استاندارد های آتی اتحادیه اروپا را پاس نماید. این پیشرانه بر روی نسخه چهار چرخ محرک مینی کانتریمن نیز قرار گرفته است.

انتظار می رود همانطور که از نام فیس لیفت انتظار داریم، تغییرات صورت گرفته در بی ام وX1 جزیی بوده و تنها به سبب نزدیکی این خودرو به دیگر اعضای خانواده X، نظیر X5 صورت گرفته باشند. هنوز مشخص نیست آیا همچنان گزینه های بنزینی و دیزلی برای پیشرانه در دسترس هستند یا خیر، و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو باید تا نیمه دوم سال 2019 صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا