اخباراخبار داخلی

خودروی جدید استتار شده متعلق به کدام خودروساز بود؟

در پی انتشار ویدئویی از یک خودروی استتار شده در فضای  اینترنت که فیلم آن نیز در سایت دنده6 منشتر شد شرکت مدیران خودرو با صدور اطلاعیه ای نسبت به آن واکنش نشان داد. این اطلاعیه به شرح زیر است:

شرکت مدیران خودرو با سابقه‌ فعالیت خودروسازی بیش از 15 ساله خود همواره به دنبال ایجاد زمینه‌های پیشرفت صنعت خودرو و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان ایرانی بوده است. در همین راستا با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر در خصوص افزایش کیفیت تولید، گسترش شبکه نمایندگان و بهبود سطح خدمات پس از فروش کوشیده است در نیل به این اهداف حرکت کند. در سال‌های اخیر همواره سعی شده است همپای بازارهای جهانی و شرکای خود جدیدترین محصولات طراحی شده در سطح بین المللی را در ایران نیز تولید و عرضه کند. توسعه و تکمیل و همچنین ایجاد زیرساخت‌هایی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر مبین همین روند و حرکت در پیش گرفته شده است.

در همین راستا و همچنین در خصوص سوالات متعدد رسانه‌های خبری که در پی انتشار فیلمی از یک خودرو با پوشش استتاری منتشر شده است، به اطلاع می‌رساند، خودرو مذکور متعلق به شرکت مدیران خودرو بوده و در حال انجام مقدمات لازم جهت انجام تست‌های اولیه لازم در واحد تحقیق و توسعه در ایران می‌باشد.

امیدواریم با عنایت به الطاف الهی، به اهداف تعیین شده خود دست یابیم.

دنده6: آنطور که از تصاویر پیداست و همینطور جوابیه شرکت مدیران خودرو خودرو چری تیگو4 محتمل ترین گزینه است. اما اینکه چرا با برند MVM این خودرو در حال تست است جای سوال دارد

2 دیدگاه

  1. احتمالا خیلی از دوستان اطلاع دارند ولی به جهت اطلاع سایر عزیزانی که ممکن است در جریان نباشند دلیل این امر رو توضیح میدم، کلیه محصولات مدیران خودرو مربوط به شرکت چری چین است و به دلیل کسب حداکثری بازار با دو برند ام وی ام و چری محصولات رو به مردم عرضه میکنن، x22 همون چری تیگو 2 و x33 همون چری تیگو 3 است و همینطور بقیه خودرو های برند ام وی ام که در سایت رسمی شرکت چری قابل مشاهده است و بنا به صلاحدید خودشان در کلاس های مختلف محصولات را با برند ام وی ام یا چری عرضه می‌کنند.

  2. این خودرو همون چری تیگو۴ است.منتهاش به نظرم فیس لیفت شده.اگه عکسهای موجود در نت را با این خودرو مقایسه کنید می بینید که چراغهای مه شکن جای خود را به دی لایت داده اند و شکل چراغ های جلو هم تغییر کرده و شبیه تیگو۸ و چری اکسید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا