شرایط پیش فروش جک S3 و جک S5 از سوی کرمان موتور اعلام شد

شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷

شرایط پیش فروش جک S3 و جک S5 از سوی کرمان موتور اعلام شد

شرکت کرمان موتور، عرضه کننده محصولات جک، لیفان و هیوندای به بازار کشورمان، جدید ترین شرایط پیش فروش جک S3 و جک S5، ویژه مهرماه را اعلام نمود. در این شرایط هر دو خودرو صرفا به صورت پیش فروش قابل دسترسی هستند و موعد تحویل آن ها نیز، به ترتیب دی ماه سال جاری و خرداد ماه سال آینده است. متقاضیان بهره مندی از این شرایط می توانند از فردا با مراجعه به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور، نسبت به بهره مندی از این شرایط اقدام نمایند.

شرایط پیش فروش جک S3 :

شرایط پیش فروش جک S5 :

جک S3 یک کراس اوور شهری است که با ظاهری عجیب و تازه، توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند و پیش فروش های آن با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. عمده ترین رقبای این خودرو را باید ام وی ام ایکس 22، چانگان CS35، رنو ساندرو استپ وی و هایما S5 ایران خودرو دانست و به زودی بایک X25 نیز به این مجموعه اضافه می گردد.

جک S5 نیز یک شاسی بلند جمع و جور محسوب می شود که به واسطه موتور توربوشارژر، قدرت قابل توجهی را در اختیار راننده قرار می دهد و تجربه سالها حضور در بازار ایران را دارد. عمده ترین رقبای این خودرو نیز، چری تیگو 5، بی وای دی S6، هایما S7 توربو و کراس اوور های کوچک وارداتی هستند.


بدون دیدگاه