اخباراخبار خارجی

فولکس واگن پاسات با چه قیمتی در هند به فروش می رسد؟

فولکس واگن پاسات از جوان ترین اعضای سبد محصولات این شرکت آلمانی محسوب می شود که به واسطه تجهیزات مخابراتی پیشرفته، سیستم های کمک رسان در رانندگی معروف شده است. بازاریابی برای این سدان تنها به آمریکای شمالی و اروپا محدود نشده و به عنوان یک خودروی مدرن در دسترس، توانسته راهش را به بازارهای آسیایی و کشورهای در حال توسعه نیز باز کند. یکی از مهم ترین بازارها برای پاسات در آسیا، بازار هند است.

فولکس واگن پاسات در این بازار با یک موتور دیزلی دو لیتری TDIعرضه می گردد که می تواند حداکثر 177 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت با جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه خودرو ترکیب می گردد تا چرخ ها را به حرکت در آورد. به گفته فولکس واگن، عملکرد بهینه پیشرانه و گیربکس این خودرو موجب شده تا پاسات بتواند به ازای هر یک لیتر گازوئیل، مسافتی در حدود 17.5 کیلومتر را بپیماید.

ویژگی های استاندارد فولکس واگن پاسات در بازار هند عبارتند از: نه کیسه هوا، اتوهلد، کنترل شاسی دینامیکی، دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک، صندلی های چرم ناپا، صندلی های جلوی مجهز به گرمکن و ماساژور، چراغ های LEDو سیستم هوشمند سرگرمی. قیمت این خودرو در بازار هند از رقم 2599000 روپیه شروع می شود که تیپ Baseline Comfortline نام دارد و اگر مشتری تمایل به خرید تیپ های بالاتر داشته باشد، این رقم تا نزدیک سه میلیون روپیه نیز خواهد رسید. عمده رقبای فولکس واگن پاسات در بازار هند، تویوتا کمری هیبرید و اشکودا سوپرب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا