اخباراخبار داخلی

آغاز به کار دوربین های مجهز به کد معاینه فنی از اول آبان

بنابر اعلام خبرگزاری ایرنا، دوربین های مجهز به کد معاینه فنی از ابتدای آبان به رصد اکثر خودروهای کشور، به خصوص خودروهایی با پلاک تهران خواهند پرداخت. شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور این اقدام را گامی مهم برای کاهش آلودگی شهرهای کشور می داند و اعتقاد دارد علاوه بر شهرداری ها، دستگاه های دیگر نیز در این مورد وظایفی دارند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه شورای عالی ترافیک یکی از مراجع اصلی تصمیم‌ گیری و تصمیم‌ سازی در حوزه ترافیک در کشور است، اظهارداشت: وقتی به کلانشهرهای کشور مراجعه می‌ کنیم اولین بحث و مهمترین مشکل اکثر شهرهای بزرگ و میانی، ترافیک است که این موضوع به آلودگی هوا نیز گره می‌ خورد.
وی ادامه داد: به جد تصمیم داریم که این جلسات را به طور منظم برگزار و موضوعات آن را پیگیری کنیم. همچنین مصوبات آن را به طور مداوم رصد می‌کنیم و اجرایی شدن تصمیمات را نیز پیگیر خواهیم بود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی گفت: نمی‌توان این قول را داد که مشکلات سال گذشته در خصوص آلودگی هوا را امسال نداشته باشیم اما تلاشمان بر این است که مشکلات کمتر شود.

به گزارش ایرنا، صد و چهل و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور عصر امروز-چهارشنبه- با حضور دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک وزارت راه و شهرسازی، رئیس پلیس راهور ناجا، مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری‌ها و مدیرعامل اتحادیه‌ تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا