اخباراخبار خارجیخودروهای آتی بازار

آئودی R8 مدل 2019، کارایی بیشتر در مدل جدید

نسخه جدیدی از آئودی R8 اخیرا توسط این شرکت آلمانی معرفی شد که در دو نسخه کوپه و اسپایدر و با ارایه بهبودهایی، به بازار عرضه خواهد شد. مدل قوی تر R8 V10 Plus دیگر در بین گزینه های قابل انتخاب وجود ندارد و مدل R8 V10 Performance جایگزین آن شده است. عملکرد این مدل تا حد زیادی شباهت به نحوه عملکرد دو مدل RS6 و RS7 دارد.

بزرگترین تغییر ایجاد شده در این خودروها، افزایش چند اسب بخاری قدرت در نمونه های جدید است. در حال حاضر نسخه استاندارد آئودی R8 ، 562 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می دهد، یعنی به همان میزانی که نزدیک ترین رقیب، مک لارن 570S قدرت تولید می کند. این قدرت در مدل بالاتر و قوی تر، یعنی R8 V10 Performance، به 612 اسب بخار می رسد که نسبت به نمونه استاندارد و ارتقا یافته پیش از فیس لیفت، به ترتیب 29 و 10 اسب بخار افزایش در قدرت را تجربه کرده است.

 

 

شتاب و ویژگی های دیگر

آئودی ادعا می کند که شتاب صفر تا صد دو نسخه R8 کوپه، 3.4 ثانیه و شتاب صفر تا صد نسخه R8 اسپایدر، 3.5 ثانیه است. این رقم در مورد نسخه ارتقا یافته یا همان  R8 V10 Performanceبه 3.1 ثانیه در نسخه کوپه و 3.2 ثانیه در نسخه اسپایدر می رسد. همچنین آئودی ادعا می کند برای اولین بار، این مدل با حداکثر سرعت 201 مایل در ساعت ( بیش از 320 کیلومتر در ساعت) عرضه خواهد شد.

بروز رسانی ها تنها محدود به قوای فنی نبوده و ترمزهای سرامیک کربنی و آنتی رول فیبرکربنی از دیگر اضافات مدل جدید هستند. حالات جدیدی نیز برای رانندگی به این مدل افزوده شده است. سفارش گیری برای این مدل از اوایل سال 2019 در بریتانیا آغاز خواهد شد و کمی پیش از آن، می توانیم محدوده قیمت این خودرو را به طور رسمی دریافت کنیم.

 

1 دیدگاه

  1. زیباتر هز audi r8 داریم ؟؟ چه طراحی زیبا و 0شم نوازی داره از نمای عق شبیه خودروهای نید فور اسپیده که آینده تداعی میکنه واقعا در مقابل ایده طراحی و ساخت نمای خارجی و تریم با کیفیت و واقعا باکچری داخلی آئودی باید فقط گفت درود بر طراحان آلمانی و صنعت خودروی آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا