آغاز به کار طرح امداد اربعین کرمان موتور

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷

آغاز به کار طرح امداد اربعین کرمان موتور

مهندس محمودی – معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور – ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اعلام نمودند ، با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در اماکن مقدس کشور عراق و حجم بالای مسافران در جاده ها و در مسیرهای منتهی به مرزهای غربی و سایر مناطق کشور ، شرکت کرمان موتور با هدف اطمینان خاطر به مشتریان و همراهی ایشان در سفرهای پیش‌رو طرح امداد “اربعین” را در دستور کار خود قرار داده است.

 

ایشان اضافه نمودند ، طرح امداد “اربعین” با بیش از 100 اکیپ امدادی در استان‌های کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، قم ، مازندران ، گیلان ، همدان ، لرستان ، اصفهان ، فارس ، خراسان رضوی ، البرز و تهران از 08/08/97 لغایت 11/08/97 برگزار می‌گردد.همچنين جهت رفاه حال زائران عزیز به ویژه مشتریان محترم شرکت کرمان موتور، در ایام اربعین حسینی پایگاه امدادی در محل مرز مهران مستقر نموده و امدادگران با تجربه نیز به صورت کاملا مجهز اعزام نماید.

گفتنی است، پیش‎بینی‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح، به منظور ارائه بهترین خدمات به هموطنان از چند ماه پیش در شرکت خدمات و تجارت بم خودرو کلید خورده و قطعات و تجهیزات مورد نیاز در طی این مدت تامین و در اختیار نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور قرار گرفته است.
وی ضمن اشاره به آمادگی شبانه روزی مرکز پیام امداد شرکت کرمان موتور با شماره تماس 021-42724 جهت پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های فنی، از افزایش تعداد کارشناسان این مرکز در ایام اربعین خبر داد. همچنین مرکز تماس امداد آمادگی خود را جهت دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم ، در راستای بهبود ارائه خدمات امدادی اعلام می دارد.
در پایان معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ضمن التماس دعا از زائرین محترم توصیه نمودند پس از پارک خودرو در مرزهای کشور و رعایت نکات ایمنی از فعال شدن سیستم ضد سرقت خودرو اطمینان حاصل نمایند . همچنین مشتریان میتوانند به منظور آگاهی از عملکردها خودرو و پاسخ سوالات فنی خود با مرکز تماس امداد ارتباط برقرار نمایند.

 


بدون دیدگاه