اطلاعیه فروشکارمانیا

شرایط فروش خودروهای بی وای دی اعلام شد

شرکت کارمانیا، نماینده و همکار شرکت بی وای دی چین در ایران، پس از مدتها شرایط فروش خودروهای بی وای دی ، شامل بی وای دی F3 و بی وای دی S6 را اعلام کرد. شرایط فروش هر دو خودرو به صورت پیش فروش بوده و مهلت تحویل آنها، خرداد ماه 98 اعلام شده است.

مشتریان برای ثبت نام بی وای دی S6، نیاز به یک پیش پرداخت 125 میلیون تومانی دارند و باید نزدیک به هشت ماه برای تحویل خودروی خود منتظر بمانند. سود مشارکت این طرح هجده درصد و سود انصراف، دوازده درصد است. نزدیک ترین رقیب این خودرو در حال حاضر در بازار، چری تیگو5 محسوب می شود که قیمتی دویست میلیون تومانی دارد و بعید نیست که بی وای دی S6 نیز به این محدوده قیمتی ورود پیدا کند.

 

 

برای ثبت نام بی وای دی F3 نیز، مشتریان باید مبلغ 65 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به شرکت ارایه نمایند و زمان مشابهی را منتظر بمانند. سود مشارکت این طرح 17 درصد و سود انصراف نیز به مشابه طرح بی وای دی S6 ، دوازده درصد است. نزدیک ترین رقیب این خودرو، چری آریزو5 دنده ای لاکچری محسوب می شود که قیمتی 125 میلیون تومانی دارد و ممکن است بی وای دی F3 نیز با قیمتی فراتر از صد میلیون تومان در آینده به دست مشتریان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا