شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷

شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی

مدیران خودرو با برنامه ریزی جهت دستیابی به بالاترین سطح رضایتمندی به مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش به دنبال افزایش آموزشی های تخصصی تعمیرات محصولات خود در بین جوانان ایرانی است.

 

بنا به اعلام روابط عمومی شرکت مدیران خودرو به نقل از واحد آموزش خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، دوره‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی و همچنین تربیت مربی با هدف ایجاد تخصص های لازم در عیب یابی و تعمیرات خودروهای با تکنولوژی و با فناوری روز در دستور کار قرار گرفته است.

با ورود خودرو‌های جدید شرکت مدیران خودرو با برندهای MVM و CHERY که بر پایه تکنولوژی های نوین این حوزه تولید شده اند، لازم است دانش فنی و تخصصی مورد نیاز جهت سرویس و نگهداری دوره ایی و حتی امکان تعمیرات اساسی آن بصورت فراگیر موجود باشد. شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی لازم از سال گذشته زمینه لازم برای گسترش فضای آموزشی خود را تیه کرده بود، بطوری که طی تفاهم مشترک با سازمان فنی و حرفه ایی کشور فضای آموزشی خود را از 1000 متر مربع به بیش از 9000 متر مربع افزایش داد تا ضمن افزایش ظرفیت‌های لازم آموزشی، زمینه‌های کسب این آموزش‌ها را برای عموم فراهم کند. در حال حاضر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای نیروهای فنی جذب شده خود دوره‌های آموزش فنی تخصصی اعم از دوره های برق خودرو، مکانیک خودرو، جلوبندی و همچنین دوره های تخصصی عیب‌یای و تعمیرات گیربکس های AT و CVT ، سیستم های کلاچ های دوبل یا با اصطلاح DCT و همچنین موتورهای توربو شارژ را در برکزار می‌کند. بنا بر اعلام واحد آموزش خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، از ابتدا سال 1397 تا کنون حدود 187 کلاس آموزشی مشتمل بر 31192 نفر ساعت دوره اموزشی با موضعات مختلف فنی و تخصصی برگزار شده است که طی آن بیش از  1230 کارشناس فنی در آن شرکت کرده اند.

اخیرا نیز تیم فنی شرکت مدیران خودرو با شرکت در سومین دوره مسابقات بین المللی فنی شرکت چری توانستند مقام اول را از آن خود کنند که همین موضوع موید سطح بالای دانش فنی نیروهای خدمات پس از فروش مدیران خودرو است.

همچنین شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش انگیزه نیروهای خود هر ساله با برگزاری مسابقه فنی داخلی میزان مهارت نیروهای خود را محک زده و نفرات برتر را بعنوان کارشناسان راه یافته به مسابقات بین المللی سالیانه چری انتخاب می‌کند و حتی از آنها بعنوان نفرات برتر و مربی در دوره های آموزشی خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

 


بدون دیدگاه