آمریکاییاخباراخبار خارجیاسلایدر

فورد موستانگ BULLITT در راه است! + ویدیو

موتورسواران و بینندگان بسیاری که هر ساله به دیدن مسابقات موتورسواری در جزیره  Isle of Man، واقع در فاصله ای بین ایرلند و انگلستان می روند، امسال با صحنه جالبی روبرو شدند. یک فورد موستانگ BULLITT ، توسط یک روزنامه نگار انگلیسی در جاده های این جزیره مورد تست و بررسی قرار گرفته بود. جاده های این جزیره محدودیت سرعت ندارند و از این نظر، برای خودرو نویسان بسیار ایده آل به حساب می آیند.

 

 

جاده های دراماتیک این جزیره، که ترکیبی از اتوبان های آلمان و گردنه های سوییس به حساب می آیند، به مکان مناسبی برای شنیدن صدای غرش موتور هشت سیلندر وی شکل فورد موستانگ   BULLITTتبدیل شده اند. موستانگ BULLITT به گفته  Steve Sutcliffe، روزنامه نگار انگلیسی، کشش فوق العاده ای دارد و به راحتی می تواند در شیب های کوهستانی با طی سه دنده به سرعتی برابر با 170 کیلومتر بر ساعت برسد که برای یک خودرو با وزن 1750 کیلوگرم، رقم فوق العاده ای خواهد بود. در ادامه می توانید یک ویدیو مربوط به این رویداد را مشاهده نمایید. اطلاعات تکمیلی در مورد این کوپه جذاب، بزودی اعلام خواهد شد.

 

 

1 دیدگاه

  1. یعنی گزارش های دنده 6 خیلی عالی شدن بخصوص در مورد تست ها تشکر فورد بخاطر موستانگ بئدنش دوست دارم
    یه قرمز مدل 1980 که یه اسب در حال حرکت جلوی جلوپنجره اش هست در یکی از نمایشگاه های اتومبیل کرمانشاه با 60 کیلومتر کارکرد در حد صفر گذاشتن برای نمایش جالبه که شیشه هاش برقی و انژکتوریه
    لطفا تست خودورهای آئودی هم در سایت قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا