اخباراخبار خارجیخودروهای آتی بازار

نسل جدید مزدا 3 به لس آنجلس می آید

مزدا 3 جز محبوب ترین سدان های کامپکت بازار است که طرفداران زیادی نیز در بازار کشورمان دارد و در دو نسل در ایران حضور داشته است. مشخصات فنی قابل قبول، طراحی جذاب، رانندگی اسپرت و هیجان انگیز، معروفیت و اطمینان پذیری برند و در نهایت قیمت مناسب در اکثر بازارها موجب شده تا همواره این سدان کوچک قامت، حتی در روزهایی که تمایل به خرید خودروهای SUV زیاد است، محبوب خریداران باشد.

حال مزدا تایید کرده که نسل جدید این خودرو، در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در دو سگمنت هاچ بک پنج در و سدان چهار درب عرضه خواهد شد. مزدا 3 جدید از سبک جدیدی از طراحی پیروی می کند که در آن سعی شده تا زیبایی های الگوهای ژاپنی استخراج شده و بر روی خودرو اعمال گردد.

قدرت خودرو از یک موتور اسکای اکتیو حاصل می شود که قرار است از نوع چهار سیلندر توربوشارژر با کنترل الکتریکی دریچه های سوپاپ باشد. اعداد و ارقام این پیشرانه جدید هنوز منتشر نشده اند، گرچه مزدا اعلام کرده این پیشرانه نسبت به نمونه دو لیتری تنفس طبیعی فعلی، بیست تا سی درصد کارکرد بهتری خواهد داشت. اطلاعات بیشتری در نمایشگاه خودرو لس آنجلس که در پایان نوامبر برگزار می شود، از نسل جدید مزدا 3 ارایه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا