تویوتا کرولا 2020 بزودی رونمایی می شود

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷

تویوتا کرولا 2020 بزودی رونمایی می شود

نسل فعلی تویوتا کرولا مدت زمان زیادی می شود که در بازار حضور دارد و نمونه های معدودی از آن نیز توانستند شانس حضور در بازار ایران را داشته باشند. حال تویوتا اعلام کرده که قرار است نسل جدید این خودرو، موسوم به تویوتا کرولا 2020 در تاریخ شانزدهم نوامبر به صورت رسمی رونمایی شود. موج خبری ایجاد شده از این رویداد احتمالا فوق العاده خواهد بود، چرا که تویوتا کرولا به همراه فولکس واگن گلف و اشکودا اوکتاویا، از پر فروش ترین خودروها در سطح جهان به شمار می آید و سالها در نسل های مختلف به بازار عرضه شده است.

در زمینه طراحی، تویوتا کرولا 2020 از اصول طراحی این شرکت ژاپنی تبعیت می کند که در نمونه های 2019، مورد بازبینی قرار گرفته است. نتیجه کار بسیار شبیه به طراحی نسل فعلی خواهد بود، اما تغییراتی را در سپرها شاهد خواهیم بود. هم چنین انتظار می رود تویوتا کرولا جدید کمی از نسل فعلی بزرگ تر باشد.

ایمنی بیشتر برای سدان اقتصادی تویوتا

یکی از مهم ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی هایی که در این خودرو اعمال خواهد شد، کیت جدید ایمنی تویوتاست که Toyota Safety Sense 2.0 نام دارد و مجموعه ای از ویژگی های ایمنی نظیر ترمز اضطراری خودکار به همراه سیستم تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل، اخطار خروج از خط و سیستم نگهدارنده بین خطوط را به خریداران ارایه می دهد. علاوه بر آن، یک سیستم ارتباطات 24 ساعته با مرکز تویوتا در این خودرو تدارک دیده شده که تمرکز آن بر ایمنی، امنیت و راحتی سرنشینان بر اساس داده های ارسال شده توسط خودروست.

انتظار می رود که تویوتا کرولا 2020 در نمونه های مختلفی همچون پلاگین هیبریدی، بنزینی و دیزلی عرضه شود. نخستین بازاری که کرولای جدید در آن حضور خواهد یافت، بازار ایالات متحده خواهد بود و سپس این خودرو در اروپا و و خاورمیانه عرضه می شود. عمده رقبای این خودرو در بازار جهانی، هوندا سیویک و هیوندای الانترا هستند.


بدون دیدگاه